• دوشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403050804616
  • خبرنگار : 71062

برگزاری یکصد چهل و سومین دوره بصیرت ویژه میز ناشران ارتش

برگزاری یکصد چهل و سومین دوره بصیرت ویژه میز ناشران ارتش

یکصد چهل و سومین دوره بصیرت ویژه میز ناشران ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز تداوم آموزش بصیرت <شهید آیت الله سید محمدعلی آل هاشم > در مشهد مقدس به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی،ارتش برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الا سلام‌والمسلمین سعید نصیرالاسلامی معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش در گفت‌وگویی اظهار کرد: یکصد و چهل و سومین دوره بصیرت ویژه ناشرین  ارتش  جمهوری اسلامی ایران به همراه خانواده‌های‌شان  در مشهد مقدس به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با هدف تقویت و تحکیم بنیان‌های خانواده و ارتقای بصیرت دینی، علمی و سیاسی خانواده‌ها امروز با حضور خانواده‌های کارکنان  در تحقق طرح فرهنگی مصباح  آغاز شد.
معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش گفت: برگزاری دوره‌های بصیرت ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان از تاکیدات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا بوده و این دوره‌ها با هدف ارتقای بصیرت و آگاهی خانواده‌ها برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، روح همه کارها معنویت و بصیرت دینی و تعمیق اعتقادات و باورهای دینی است و با توجه به اینکه خانواده به عنوان رکن اساسی و تاثیرگذار در تعالی جامعه است، برگزاری چنین دوره‌هایی در راستای افزایش بصیرت و بالا رفتن آگاهی‌های خانواده‌ها و زمینه‌سازی برای استحکام بنای مقدس خانواده و به تبع آن تربیت نسلی شایسته و انقلابی است.
وی افزود: میز نشر ارتش متشکل از ۲۸ انتشاراتی فعال تحت پوشش ارتش جمهوری اسلامی ایران هر ماه یک بار به میزبانی یکی از انتشاراتی‌های ارتش برگزار شده و موضوع تخصصی در رابطه با تولید و نشر کتاب در ارتش به بحث وهم‌اندیشی گذاشته می‌شود.
در این دوره چهار روزه که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود ، بیش صد نفر از همسران کارکنان میز نشر ارتش شرکت  دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha