• چهارشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403050302206
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی:

جهاددانشگاهی آماده حمایت و حضور فعال‌تر در زیست بوم و فناوری استان اردبیل است

جهاددانشگاهی آماده حمایت و حضور فعال‌تر در زیست بوم و فناوری استان اردبیل است

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی در بیش از چهار دهه در حوزه اکوسیستم فعالیت‌های مناسبی داشته و امروز آماده حمایت و حضور فعال‌تر در زیست بوم و فناوری استان اردبیل است.

دکتر ابراهیمی سوم مرداد در نشست هم اندیشی با روسای دانشگاهها و مراکز علمی و دانش بنیان استان اردبیل تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در بیش از چهار دهه در حوزه اکوسیستم فعالیت‌های مناسبی داشته و در زمینه‌های پزشکی، مهندسی، کشاورزی، علوم انسانی در حوزه‌های آموزشی، پژوهش و فناوری توانسته است خدمات مناسبی را به کشور ارائه نماید.

رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی؛ پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی را در زمینه فعالیت‌های پزشکی و حوزه درمان و ناباروری خط شکن معرفی کرد و افزود: این پژوهشگاه در زمینه شبیه سازی دام و انسان و سلول‌های بنیادی جزو موسسات بین‌المللی معتبر و معروف است.

ابراهیمی، پژوهشکده درمان سرطان، دکل‌های نفتی، مته‌های حفاری و ... را از جمله خدمات جهاددانشگاهی عنوان کرد و گفت: در زمینه آموزش علی رغم موسسات آموزشی خصوصی پر زرق و برق جهاد دانشگاهی برند معتبر و مورد وثوق مردم در کشور است و عموم مردم از خدمات آن استفاده می‌کنند و همچنین مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اخیراً استخدام وزارت آموزش و پرورش را با حجم عظیمی از داوطلب در سلامت کامل برگزار کرد.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی دارای ۱۷۰ گروه پژوهشی در حوزه فناوری، ۳ پارک فناور در استان های البرز، کرمانشاه و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در تهران است و۷۰ مرکز رشد و نوآوری در جهاد دانشگاهی فعال است.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل نیز در این نشست هم اندیشی با اشاره فعالیت چند مرکز خدمات تخصصی در واحد اردبیل تصریح کرد: اصلی ترین مرکز خدمات تخصصی در زمینه درمان ناباروری  و بانک خون بند ناف نوزاد در استان اردبیل به مردم ارائه خدمات می نماید.

حسام رسولی مرکز خدمات بیوتکنولوژی صنعتی ، مرکز خدمات تخصصی مطالعات شهری را از مراکز تخصص فعال دیگر عنوان کرد و افزود: در هر کدام از این مراکز برنامه های تحولی طراحی شده است و تلاش داریم تا بتوانیم تاثیرگذاری مناسبی در استان داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha