• یکشنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403043119990
  • خبرنگار : 50260

صعود به بام ارمنستان در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان

صعود به بام ارمنستان در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان

ایسنا/اصفهان مدیر اجرایی یک مؤسسه نیکوکاری در کاشان گفت: تیم پنج نفره کوهنوردان کاشان در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان قله ۴۰۹۵ متری آراگاتس، بلندترین قله کشور ارمنستان را فتح و پرچم این مؤسسه را بر فراز این قله برافراشتند.

سید علی لاجوردی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حمایت از  بیماران، محدود به کمک‌های مالی نیست، بلکه گاهی باید به آنها روحیه و امید داد تا بدانند که دیگران هم به یاد آنها و در کنار آنها هستند و در این شرایط تنها نیستند.

وی تصریح کرد: طرح «قلب مهربان» با هدف جلب مددکار افتخاری در این موسسه اجرا می‌شود که هر یک از شهروندان بنا به علاقه و تخصص خود می‌توانند در کنار حامیان مؤسسه از بیماران مبتلا به سرطان حمایت کند.

مدیر اجرایی این مؤسسه نیکوکاری تأکید کرد: طرح قلب مهربان از آموزش قلاب‌بافی و آشپزی خانم‌ها تا گرافیک و خدمات پزشکان متخصص رادیوتراپی، پرتو درمانی، انکولوژیست و متخصص سرطان خون را شامل می‌شود.

بانوان نقاش کاشانی آثار خود را به این خیریه اهدا کردند

 مدیر اجرایی این مؤسسه نیکوکاری کاشان گفت: دو بانوی هنرمند کاشانی آثار نقاشی خود را برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان به این مؤسسه هدیه کردند.

لاجوردی اظهار کرد: آثار در قالب رنگ و روغن بوده و توسط «مریم معمار نژاد» و «الهام افشاری فرد» طراحی شده و ۲۰ میلیون ریال ارزش‌گذاری شده است اما ارزش معنوی این آثار که حمایت از یک قشر مظلوم جامعه است قابل قیمت‌گذاری نیست.

وی افزود: نرخ ابتلا به سرطان در جامعه رو به افزایش است و تنها راه چاره در مقابل آن آموزش و آگاهی‌بخشی به شهروندان برای پیشگیری است که در قالب برنامه‌های آموزشی در رسانه‌های جمعی پیگیری می‌شود.

مدیر اجرایی این مؤسسه نیکوکاری تصریح کرد: اجرای رایگان غربالگری سرطان در خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت شهرستان‌های کاشان و آران بیدگل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یکی از برنامه‌های مؤسسه برای شناسایی بیماران و درمان به هنگام و موثر آنها است که یکشنبه‌های هر هفته انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۳۱ ۱۴:۳۲

کدوم موسسه؟ اسم ندارد