• جمعه / ۲۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403042214947
  • خبرنگار : 50646

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرستان خبر داد

پایش ایمنی مساجد و تکایا رشت در دهه محرم

پایش ایمنی مساجد و تکایا رشت در دهه محرم

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: آتش‌نشانان ۱۵ ایستگاه آتش‌نشانی رشت هم‌زمان با فرا رسیدن ایام محرم نسبت به بازدید ایمنی مساجد، تکایا، حسینیه‌ها اقدام کردند.

شهرام مومنی امروز ۲۲ تیرماه با تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی رشت برای هر چه ایمن برگزار شدن مراسم مربوط به عزاداری سالار شهیدان در ایام‌ محرم از تمامی وسایل اطفایی مربوط به مکان‌های مورد نظر و نیز ایمنی برق، آشپزخانه‌ها، نحوه برپایی تکایا و غیره بازدید می‌کند.

پایش ایمنی مساجد و تکایا رشت در دهه محرم

وی افزود: پس از بازدید در صورت مشاهده نواقص موارد به متولیان اعلام می‌شود تا نسبت به رفع آن اقدامات سریع صورت پذیرد.

پایش ایمنی مساجد و تکایا رشت در دهه محرم

تداوم آموزش ایمنی به کادر و کارکنان مراکز درمانی رشت 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به تداوم آموزش به کارکنان و کادر درمان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های رشت، خاطرنشان کرد: آموزش ایمنی و آتش نشانی در درمانگاه بعثت رشت با حضور جمعی از پرسنل آن مجموعه برگزار شد.

پایش ایمنی مساجد و تکایا رشت در دهه محرم

مومنی تصریح کرد: حضور در محل کار با رعایت نکات ایمنی، قطعا آسودگی خیال برای پرسنل و مراجعه کنندگان را فراهم می‌کند.

وی افزود: تیم عملیاتی آتش نشانان با حضور در این مرکز تخصصی نسبت به برگزاری دوره تئوری آموزش ایمنی و آتش نشانی پرداختند، حفظ ایمنی در کنار افزایش دانش ایمنی یک اولویت است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه پیش از این آموزش در بیمارستان ۱۷ شهریور نیز برگزار شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از کارگاه‌های بزرگ، فروشگاه‌ها و حتی بیمارستان‌ها و غیره در سایه اشتباهات کوچک؛ دستخوش خسارات جبران ناپذیر مالی و گاها جانی شده‌اند که حفظ ایمنی در محیط کار به همراه افزایش سواد ایمنی کارکنان؛ گام‌های اولیه و یک اولویت ویژه است.

پایش ایمنی مساجد و تکایا رشت در دهه محرم

مومنی دروس ارایه شده در این دوره آموزشی را شامل روش‌های پیشگیری از آتش‌سوزی، شناخت انواع آتش‌سوزی‌ها، شناخت انواع تجهیزات ایمنی و اطفا حریق، شناخت انواع کپسول آتش‌نشانی و نحوه صحیح استفاده از خاموش کننده‌های دستی بیان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha