• پنجشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403042114683
  • خبرنگار : 71552

پیش‌بینی کاوه از مدال یزدانی در المپیک

پیش‌بینی کاوه از مدال یزدانی در المپیک

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: خدا را شکر یزدانی خوب رسید و یکی از امیدهای ما در المپیک است.

به گزارش ایسنا، محسن کاوه در نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک با ورزشکاران اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: برای اولین بار بود که این مراسم برگزار می‌شد و خیلی هم خوب بود. فکر می‌کنم جای این مراسم در ورزش کم است و جا دارد از مسئولان برگزارکننده و وزیر ورزش به عنوان عضو کوچکی از خانواده کشتی تشکر کنم.

او در ادامه افزود: خدا را شکر همکاری خوبی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی بوده و حمایت خود را در پشتیبانی و تدارکاتی انجام داده‌اند و ممنون آنها هستیم. امیدواریم روی تشک بهترین‌ها را رقم بزنیم.

او در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتایج کشتی آزاد در المپیک افزود: پیش‌بینی خیلی سخت است. رقبای دنیا می‌آیند برای اینکه خود را در المپیک خوب نشان دهند و کار خیلی سخت است.

او گفت: ما اردوهای خوبی داشتیم. بحث پشتیبانی بوده که در همه بخش‌های تدارکات و اعزام شرایط خوبی داشتیم. تمام شرایط خواسته‌شده برای ورزشکاران مهیا بوده است. امیدواریم بهترین عملکرد را داشتیم باشیم.

او درباره حسن یزدانی گفت: خدا را شکر خوب رسیده و یکی از امیدهای ما در المپیک است.

کاوه در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی مدال طلا از یزدانی دارد گفت: کار سخت است. درست است که تیلور رقیب اصلی او نیست اما کشتی‌گیرهای خوبی در المپیک هستند.

او درباره غیبت روس‌ها و تاثیرش روی نتایج کاروان ایران گفت: کشتی در غیبت روس‌ها کم رونق می‌شود. کشتی‌گیران روس مدعی هستند و نبودشان کیفیت را پایین می‌آورد. بچه‌های ما خوب کار می‌کنند. تمام شرایط را در نظر می‌گیریم که در تشک خوب کار کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۲ ۱۱:۳۶

با سلام. بهتربود کامران قاسمپور هم در وزنی بالاتر به مسابقات المپیک میبردن تا حاشیه و حرف وحدیثی بین عموم هواداران کشتی و مردم پیش نیاد و کدورت ها رفع میشد. مردم تمام ورزشکاران کشوررا دوست دارن وبه آنها افتخار میکنن. انشالله به امید و آرزوی سربلندی تمامی ورزشکاران کشورمان در آوردگاه المپیک. دست حق یار ویاورشان باد