• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403041812825
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر از دغدغه‌های مهم بنیاد شهید است

اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر از دغدغه‌های مهم بنیاد شهید است

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تاکید کرد: اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در این راستا خدمات مختلفی ارائه می‌شود.

علی اکبر سلمانی در کارگاه آموزشی ایثارگران پذیرفته شدۀ آذربایجان شرقی در آزمون های استخدامی که در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار(صدرا) تبریز برگزار شد، گفت: بهره‌مندی از سهمیه ایثارگری با اختصاص ظرفیت مشخصِ ۲۵درصد و ۵درصدی از کل ظرفیت آزمون های استخدامی، اِعطای تسهیلات کم بهره برای خوداشتغالی و اِعطای تسهیلات یارانه ای برای طرح های بزرگ با مقادیر مختلف از جملۀ این خدمات است.

وی، جدّیت بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی برای اجرای اصولی قانون تبدیل وضعیت استخدامی کارمندان ایثارگر را به عنوان دیگر خدمت این بنیاد برای کاهش مشکل اشتغال این قشر بزرگوار برشمرد و اعلام کرد: از بهمن سال ۱۴۰۰ تاکنون، بیش از ۴هزار نفر از کارمندان دولت در سطح آذربایجان شرقی از محل ظرفیت این قانون در بخش‌های مختلف تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی اضافه کرد: انعقاد و مبادلۀ تفاهم نامه‌های مختلف با سازمان‌ها، مراکز و دستگاه‌های دولتی جهت توانمندسازی شغلی فرزندان شهدا و ایثارگران عزیز از دیگر خدماتی است که بنیاد شهید عملیاتی کرده است.

سلمانی در ابتدای سخنان خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از حضور عزتمندانۀ مردم شریف کشورمان علی الخصوص مردم استان در انتخابات اخیر، پیروزی در این عرصه را به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت و برای او در انجام مسئولیت سنگین ریاست قوه مجریه، آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و ایثارگران استان، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همچنین خطاب به حاضران در کارگاه آموزشی گفت: قدردان همّت شما فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران هستیم که در آزمون‌های استخدامی، نمرات قبولی کسب کرده اید و برایتان در مراحل بعدی، آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha