• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403041208379
  • خبرنگار : 50673

فرمانده سپاه امام سجاد(ع):

همه ظرفیت‌ها برای حضور حداکثری و پر شور مردم به کار گرفته شود

همه ظرفیت‌ها برای حضور حداکثری و پر شور مردم به کار گرفته شود

ایسنا/هرمزگان فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در نشست هم اندیشی راهکارهای افزایش مشارکت و حضور حداکثری با اصحاب رسانه و پیشکسوتان این حوزه گفت: انتخابات شب قدر انقلاب است و باید برای حضور حداکثری ظرفیت سازی کنیم.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، با تاکید بر اینکه نگاهمان به مسئولیت باید نگاهی خادمی، نوکری و خدمتگزاری به مردم باشد افزود: مسئولینی دردایره نظام موفق می‌شوند که چنین نگاهی داشته باشند و مردم نیز با این افراد صادقانه برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به انتخاب فرد اصلح بیان کرد: مردم باید کسی را انتخاب نمایند که برای صد سال آینده نظام و انقلاب ریل گذاری و برنامه داشته باشد و بتواند کشور و ملت را از پیچ و خم ها و شرایط حساس و بحرانی با موفقیت عبور دهد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: هیچ کس ایران ضعیف را نمی‌خواهد ،ایران باید قوی و با اقتدار باشد و در این راستا باید همه ظرفیت ها برای حضور حداکثری و پر شور مردم به کار گرفته شود.

سالاری ایجاد امید و آگاهی در مردم، اخلاق مداری، نقد منصفانه، جامع‌نگری، دفاع از حق و حقیقت، توجه به وحدت جامعه، مطالبه‌گری و پرهیز از تنش‌های بی‌مورد را از رسالت‌های مهم خبرنگار مؤمن، متعهد و بسیجی برشمرد و گفت: خبرنگاران افسران واقعی جنگ نرم و در وسط میدان مقابله با جنگ نرم دشمنان قرار دارند و امروز برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو نکات بسیار مؤثر، خوب، ظریف و ارزشمندی را بیان کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بعضی از مردم از کاستی‌ها، کمبودها و مسائل گله‌مند هستند، ابراز کرد: حضور مردم در صحنه های مهم مانند راهپیمایی‌ها، مناسبت‌ها، حضور دشمن شکن و پررنگی بوده است و امروز نیز با حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای باید به دنیا نشان دهیم که مردم ما پای نظام و انقلاب هستند و خواهند بود و به امام راحل، به رهبر معظم انقلاب وبه شهدایی که جانشان را برای نظام و انقلاب دادند لبیک خواهند گفت.

سردار سالاری با بیان خاطراتی از رییس جمهور شهید در رابطه با برخورد متواضعانه ایشان با یک کارگر گفت: وقتی که برخورد متواضعانه رئیس جمهور شهید را با یک کارگر ساده مشاهده می‌کنیم، ایشان در چنین جایگاه حساسی باید شهید می‌شد و گرنه برایمان جای تعجب بود.

وی با تاکید بر اینکه در ماراتن انتخابات، مهم‌ترین مسئله مشارکت حداکثری مردم است اظهار کرد:در سایه حماسه بزرگ انتخابات و انتخاب اصلح، بتوانیم فردی که قادر است راه شهید جمهور را که همان ارائه خدمت به مردم قدرشناس ایران اسلامی است را ادامه دهد، روی کار بیاوریم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) بیان کرد: برای سپاه و بسیج، افتخار بزرگی است که در روز انتخابات، هم در کنار آحاد مردم و در حوزه مشارکت‌افزایی و هم تکمیل و تقویت امنیت در کنار نیروهای مقتدر نیروی انتظامی حضور دارند.

در این نشست مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان نیز با بیان اینکه در آستانه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، دو تکلیف مهم بر عهده داریم، تصریح کرد: تکلیف نخست، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است، چرا که حضور حداکثری، آبرو و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تکلیف دوم انتخاب فردی اصلح است.

حجت الاسلام پولادی در ادامه تأکید کرد: اولین مؤلفه قدرت یک نظام مردم‌سالاری دینی، مردم و حضور آنان در مواقع مختلف است، لذا رسانه ها باید تمام توان خود را در چند روز باقی‌مانده تا انتخابات ریاست‌جمهوری در جهت سوق دادن افکار و اذهان عمومی به سمت و سوی مشارکت بالا در پای صندوق‌های رأی بکار گیرند.

وی گفت: در این ایام، مطالب منتشرشده توسط رسانه‌ها باید موجب امید آفرینی در بین اقشار مختلف شود و مبادا اقدامات آنان سبب تزلزل در افکار و تضعیف روحیه و دلسردی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تأکید کرد: در چنین شرایطی باید تمام تلاش ما این باشد که رفتار و کردار ما، مردم را به پای صندوق‌های آرا هدایت کند و لبیک به ندای نائب بر حق امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین جهان باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha