• شنبه / ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403040906058
  • خبرنگار : 71560

محبی نجم‌آبادی: رئیس جمهوری نیاز داریم که برای حل مسائل مهم راه حل دارد

محبی نجم‌آبادی: رئیس جمهوری نیاز داریم که برای حل مسائل مهم راه حل دارد

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امروز که آقای خاتمی، آقای ظریف، آقای آخوندی و همه بزرگان اصلاحات با همه توان به میدان آمدند دیدند که بازهم مردم نگاه مثبت و جدی به این جریان ندارند.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت اتحاد جبهه انقلاب در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: جبهه انقلاب هر گاه که به قدرت دست پیدا کرده است متاسفانه جریان اصلاحات تلاش کرده تا حرکت خدمت آن را متقوف کند. آنچه که در فتنه سال ۸۸ اتفاق افتاد در دولت نهم مردم به عیان خدمات جبهه انقلاب را می دیدند و این تاثیر عجیبی در جلب عموم مردم به نظام و حاکمیت داشت اما متاسفانه در فتنه ۸۸  به مدت ۶ ماه این جریان کشور را به لبه پرتگاه برد. متاسفانه از نقطه قوت نظام که باید حداکثر استفاده می‌شد این جریان آن را به نقطه ضعف تبدیل کرد و زمینه سازی کردند تحریم های شکننده حوزه پولی و نفت را. تقریبا بی سابقه بود.

وی در ادامه اظهار کرد: در سال ۹۲ زمینه سازی کردند تا به جای توسعه روابط با کشورهای مختلف، با کدخدا ببندیم. متاسفانه با این تفکر دوباره یک جریانی روی کار آمد که منتسب به همین جریان بود. هشت سال کشور دچار رکود جدی اقتصادی شد. شهید جمهور ما در سه ساله دولت خود ایران را از گل درآورد. امروز که جریان انقلابی می خواهد مسیر خدمت شهید رئیسی را ادامه دهد، دوباره طمع کردند تا اجازه ندهند جریانی که اقتصاد را از گل درآورده به کار خود ادامه دهد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اصلاح طلبان ادعا می کردند چون ما در انتخابات نبودیم مردم در انتخابات مشارکت نداشتند بلکه امروز متوجه شدیم که دلیل عدم مشارکت مردم در انتخابات به مشکل اقتصادی باز می گردد که بنیان آن را دولت اصلاحات نهاده است. عده زیادی امروز ناامید هستند. امروز که آقای خاتمی، آقای ظریف، آقای آخوندی و همه بزرگان اصلاحات با همه توان به میدان آمدند دیدند که بازهم مردم نگاه مثبت و جدی به این جریان ندارند.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم به دنبال حل مشکلات خود هستند. جریان انقلابی هیچ گاه  نتوانسته هشت سال به راحتی اداره کشور را بر عهده بگیرد. جریان  انقلابی در طول هشت سال می تواند خدمات را به جایی برساند که عموم مردم را جذب کند. امروز همه ما مسئول هستیم تا کارآمدی نظام اسلامی را ثابت کنیم. ان شاءالله روز جمعه ما متحد با یکدیگر به کسی رای خواهیم داد که برنامه دقیق و حساب شده ای دارد. ما رئیس جمهوری را نیاز داریم که سال ها روی مسائل کشور کار کرده است. برای حل مسائل مهم راه حل دارد.

محبی نجم آبادی افزود: نباید اجازه داد وقت ملت دوباره گرفته شود و مثل گذشته دوباره این آقایان بیایند و بگویند ما تدارکات چی بودیم و رئیس جمهور نقشی نداشته است. اجازه دهند تا جریان انقلابی بتواند به مسیر خدمت خود ادامه دهد. جریان اصلاحات باید شکست خود را بپذیرد. در بسیاری از روستاها نیز به خاطر برخی از مسائل خاصی که آقای پزشکیان به زبان عامه مطرح کردند به ایشان رای دادند. قاطبه رای مردم الزاما ربطی به جریان اصلاحات ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha