• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403040804712
  • خبرنگار : 71234

حاشیه‌نگاری خبرنگار ایسنا از شعبه حسینیه جماران

حاشیه‌نگاری خبرنگار ایسنا از شعبه حسینیه جماران

از دقایق ابتدایی شروع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مردم برای شرکت در انتخابات در حسینیه جماران حضور پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز ۸ تیر ۱۴۰۳ رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه شماره یک جماران آغاز شد و مردم با حضور، رای خود را به صندوق سیار شماره ۴ شمیرانات انداختند.

اقشار مختلف مردم با حضور در حسینیه جماران در انتخابات ۱۴۰۳ مشارکت کردند.

معصومه ابتکار از دیگر افرادی بود که در جماران رای خود را به صندوق انداخت؛ بعد از آن نوبت به سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور اسبق کشورمان رسید که در انتخابات شرکت کند.

سیدرضا صالحی امیری وزیر ارشاد دولت یازدهم و سعید لیلاز استاد دانشگاه، محمدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه و رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت حسن روحانی در انتخابات ۱۴۰۳ مشارکت کردند.

علی اکبر صالحی، علی یونسی و حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی یادگار امام راحل نیز برای شرکت در انتخابات در حسینیه جماران حاضر شدند.

نزدیک ظهر صف رای دهندگان طولانی و به بیرون از حسینیه جماران کشیده شد.

علاوه بر مردم، تعدادی از مقامات فعلی و سابق نیز در صف رای گیری ایستادند که از جمله آن‌ها می‌توان به مجید انصاری، عبدالناصر همتی، علی یونسی و سیدرضا صالحی امیری اشاره کرد.

*****

منصوره کرمی همسر دانشمند هسته‌ای شهید مسعود علی‌محمدی نیز در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشارکت کرد.


محمود واعظی، محمدرضا عارف، محمدجواد ظریف و عبدالناصر همتی به همراه همسران خود با حضور در حسینیه جماران در انتخابات شرکت کردند، سیدحسن خمینی نیز به همراه پسرش سیداحمد خمینی در حسینیه جماران حضور پیدا کرد.

*****

محسن هاشمی نیز همان دقایق اولیه رای گیری با حضور در حسینیه جماران در انتخابات شرکت کرد.

در خلال برگزاری انتخابات، وقتی که یک زوج جوان قصد انداختن رای خود به صندوق را داشتند، عکاسان از آن‌ها خواستند که به دوربین‌ها نگاه کنند؛ در این هنگام یکی از آن‌ها عکس قالیباف و دیگری عکس جلیلی را به دوربین عکاسان نشان دادند و همزمان رای‌شان را به صندوق انداختند.

نشان دادن تصویر این دو کاندیدای ریاست جمهوری باعث اعتراض برخی مردم حاضر در صف رای شد؛ آن‌ها معتقد بودند این کار مصداق تبلیغات است و باید جلوی آن‌ها گرفته شود.

با این اعتراض، این دو زوج جوان نیز بلافاصله عکس‌ها را جمع کرده و از حسینیه جماران خارج شدند.

*****

سید علی و سیدیاسر خمینی دو نوه دیگر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و فاطمه طباطبایی همسر مرحوم سیداحمد خمینی نیز در انتخابات شرکت کردند.

علی نجفی نماینده سابق مجلس، سپه‌وند نماینده خرم‌آباد، جواد امام و اسحاق جهانگیری از دیگر کسانی بودند که با حضور در حسینیه جماران آرای خود را به صندوق انداختند.

با وجود پایان مهلت قانونی و تمدید زمان اخذ رأی، حضور مردم در حسینیه جماران همچنان چشمگیر بود.

این گزارش از اولین ساعت اخذ رای تا ساعت پایانی برگزاری انتخابات به روز شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha