• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403040604055
  • خبرنگار : 50604

در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شد

اعلام تعداد شعب اخذ رأی در استان گلستان به تفکیک شهرستان‌ها

اعلام تعداد شعب اخذ رأی در استان گلستان به تفکیک شهرستان‌ها

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: براساس مصوبات هیئت‌های اجرایی، مجموعاً یک هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رأی در استان گلستان پیش‌بینی شده است.

سیدعلی مهاجر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: شمار واجدین شرایط شرکت در انتخابات گلستان برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر است.

مهاجر ادامه داد: از این تعداد ۹ هزار و ۶۴۳ نفر رای اولی هستند که روز هشت تیرماه امسال در جشن ملی و رخداد مهم سیاسی و اجتماعی شرکت و نقش‌آفرینی خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان  با اشاره به اینکه انتخابات در گلستان نیمه الکترونیک خواهد بود، گفت: مردم می‌تواند با ۲ سند هویتی شناسنامه و کارت ملی می‌تواند در انتخابات شرکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین از آمادگی کامل این استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: دست‌اندرکاران برگزاری این رخداد مهم سیاسی در راستای چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و با رعایت اصل امانت‌داری، قانونمداری و بی‌طرفی آماده اخذ رای از واجدین شرایط هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون همه فرآیند انتخابات به درستی و در زمان مقرر انجام شده است، افزود: در ماده ۳۸ قانون، هیئت‌های اجرایی در زمان مقرر در تاریخ ۱۰ خرداد ماه تشکیل و به تایید هیئت نظارت رسید.

مهاجر با بیان اینکه از ۳۵۱ عضو هیئت اجرایی، ۲۱۶ نفر حقیقی هستند که از معتمدین مردمی انتخاب شده‌اند و ۱۳۵ نفر حقوقی هستند، تصریح کرد:  شعب اخذ رای نیز مطابق ماده ۴۵ قانون با تعامل خوب هیئت نظارت و هیئت اجرایی، ۱۵۱۵ شعبه تعیین شده است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان تعداد شعب اخذ رای در گلستان را یک هزار و ۵۱۵  شعبه اعلام کرد و افزود: از مجموع یک هزار و ۵۱۵ شعبه، تعداد ۱۲۱۲ شعبه ثابت و ۳۰۳ شعبه سیار هستند و ۶۷۳ شعبه در شهرها و ۸۴۲ شعبه در روستاها فعال خواهند شد،.

وی بیان کرد: با سفرهای شهرستانی و ارزیابی ستادهای انتخابات، خوش‌بختانه فضای تعامل، هماهنگی و هم‌دلی حاکم در مجموعه خانواده انتخابات در شهرستان‌ها، ان‌شاالله نوید انتخاباتی موفق و بدون مشکل را می‌دهد.

وی تفکیک شعب اخذ رأی در استان گلستان را  به این شرح اعلام کرد:

اعلام تعداد شعب اخذ رأی در استان گلستان به تفکیک شهرستان‌ها

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha