• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403040503212
  • خبرنگار : 71592

هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد

هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد

رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به شهادت خواهرش در غزه، خطاب به رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این اقدامات هرگز موجب تغییر موضع حماس در جنگ نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به شهادت خواهرش «زهر عبد السلام هنیه» معروف به «أم ناهض» و جمعی از اعضای خانواده‌اش در جنایت رژیم صهیونیستی امروز - سه شنبه- در شهر غزه گفت: شهادت تعدادی از اعضای خانواده‌اش را تسلیت گفت که در این حماسه قهرمانانه مقاومت فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی به شهدای فلسطین ملحق شدند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر دشمن جنایتکار فکر می‌کند هدف قرار دادن خانواده من باعث تغییر مواضع ما و مقاومت ما می‌شود، دچار توهم است زیرا هر شهیدی در غزه و فلسطین از خانواده من است.

هنیه در ادامه گفت: بارها و بارها تکرار می‌کنم که شهدای اهل بیت من شهدای مردم ما هستند و شهدای مردم ما نیز خانواده من هستند و همه آنها را خدای رحمان برگزیده است تا مسیر ما به سوی پیروزی و آزادی را هموار کنند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: خون شهدا ایجاب می‌کند که سازش نکنیم، تغییر نکنیم، سست و ناامید نشویم، بلکه با همه وجود به راه خود ادامه دهیم.

وی افزود: حماس تا جایی که امکان داشت از خود انعطاف‌ نشان داد و بدون هیچ تردیدی با تمام پروژه‌های پیشنهادی موافقت کرد، مشروط بر اینکه نتیجه آن توقف جنایات، پایان تجاوز و خروج کامل از نوار غزه باشد. حماس همچنان معتقد است هر توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوز را تضمین نکند، توافقی مردود است و این موضع مقاومت در هیچ مرحله‌ای تغییر نخواهد کرد.

هنیه در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن تشدید تنش را انتخاب کرد و به رفح حمله کرد، گذرگاه‌ها را بست، و باعث بلایای انسانی و قحطی وحشتناک در سراسر نوار غزه شد. جامعه جهانی موظف است برای توقف جنگ غزه، کمک‌رسانی و تامین مایحتاج زندگی مردم ما اقدام کند.

وی همچنین تاکید کرد مرحله پساجنگ غزه و ترتیبات داخلی فلسطین به خود فلسطین مربوط می‌شود و نه رژیم اشغالگر و نه دیگری حق دخالت ندارد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha