• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403040402420
  • خبرنگار : 50673

فرماندار خمیر:

با مشارکت حداکثری در انتخابات برای آینده خود و فرزندانمان تصمیم می‌گیریم

با مشارکت حداکثری در انتخابات برای آینده خود و فرزندانمان تصمیم می‌گیریم

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان خمیر شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوربسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: با مشارکت حداکثری در انتخابات برای آینده خود و فرزندانمان تصمیم می‌گیریم، دهیاران و شوراها بازوان دولت برای مشارکت حداکثری در این انتخابات هستند.

 میرهاشم خواستار امروز دوشنبه چهارم تیر، با گرامیداشت یاد وخاطره شهید جمهور و تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: شوراها ودهیاران همواره یاری‌گر مردم و مسئولان بوده و هستند و در پیشبرد اهداف نظام و آبادانی و عمران روستاها نقش ایفا می‌کنند.

فرماندار خمیر گفت: خدمات و دستاوردهای دولت باید در راستای اطلاع‌رسانی و حضور حداکثری در انتخابات برای مردم تشریح و تبیین شود.

وی با تاکید براینکه مسؤلین محلی در راستای بصیرت‌افزایی و حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش مهمی دارند افزود: پیوند بین مسئولان و مردم را از ویژگی‌های خاص نظام جمهوری اسلامی است که در دنیا بی‌نظیر است و باید این امر را یک بار دیگر به دنیا وشبکه‌های معاند ثابت کنیم.

خواستار با تبیین خدمات سه سال اخیر دولت در بخش رویدر افزود: مرحله پایانی پروژه بزرگ آبرسانی به شهر و اکثر روستاهای این بخش درحال انجام است که با تکمیل آن مردم عزیز شهر رویدر و روستاهای در مسیراز آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در حوزه ورزش گفت: چمن مصنوعی زمین فوتبال شهر رویدر تعویض و تعدادی زمین چمن مصنوعی فوتسال در روستاهای بخش نیز به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان خمیر در بحث آموزش و پرورش تصریح کرد: با مشارکت خیرین فضاهای آموزشی بسیاری نوسازی وایمن شدند یا درحال کار هستند.

خواستار افزود: در حوزه عمران روستایی ویاجرای طرح هادی پیمانکاران درچندین روستای این بخش درحال کار هستند.

مهندس خواستار در پایان با اشاره به خسارت طوفان 10 روز پیش به تأسیسات مخابراتی و برق گفت: در کمتر از ۴۸  ساعت با همکاری و همراهی مسؤلان استانی مشکل بر طرف شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha