• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403040402386
  • منبع : نمایندگی خوزستان

۱۰۰۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در خوزستان اهدا شد

۱۰۰۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در خوزستان اهدا شد

ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد سراسر استان خبر داد.

جمال شیبه در آیین اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان در اهواز اظهار کرد: توجه به نهاد خانواده یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد در راستای خدمت به مددجویان و نیازمندان است. به این منظور با استفاده از ظرفیت تولید داخلی کشور، ۱۰۰۰ سری جهیزیه به مناسبت دهه امامت و ولایت به زوج‌های تحت حمایت این نهاد حمایتی اهدا شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این تعداد جهیزیه شامل کالای اساسی و ضروری زندگی مانند تلویزیون، فرگاز، یخچال فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی است که جهت حمایت از تولید ملی همگی از تولید داخل تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: سال گذشته تا با کمک خیران شش هزار سری جهیزیه  به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و کمک خیران و سایر دستگاه‌های اجرایی هدف‌گذاری شده است تعداد جهیزیه‌ها تا پایان سال جاری افزایش پیدا کند تا هیچ نوعروسی در انتظار خدمت و پشت نوبتی نباشد.

شیبه گفت: ارائه خدمات اشتغال به زوج‌های جوان شامل مشاوره شغلی، استعدادسنجی، حرفه‌آموزی، کاریابی، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و همچنین در اولویت قرار دادن پرداخت تسهیلات به زوج‌های جوان از دیگر اقدامات این نهاد است.

وی افزود: به منظور ترویج ازدواج‌ بین جوانان، توسعه فرهنگ سبک زندگی اسلامی و کاهش آمار طلاق، کارگاه‌های مختلف آموزشی هم با موضوعاتی چون آیین همسرداری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، فرزندپروری و اخلاق در خانواده برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه شرایط برای مشارکت مردم نیکوکار در تامین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان فراهم است، گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان خوزستان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب طرح کوثر به این نهاد اهدا کنند.

وی افزود: زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تامین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان فراهم است و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب طرح کوثر به این نهاد اهدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha