• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403040402212
  • خبرنگار : 50659

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل اعلام کرد:

خروج ساختار شهرداری از روش سنتی با صدور مجوز اجرای شهرداری الکترونیک

خروج ساختار شهرداری از روش سنتی با صدور مجوز اجرای شهرداری الکترونیک

ایسنا/اردبیل سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به مهمترین لایحه شهرداری مبنی بر صدور مجوز اجرای طرح فاز نخست شهرداری الکترونیک گفت: این لایحه با موافقت اعضای شورای شهر با هدف استقرار نرم افزارهای نوین و هوشمند در سیستم مدیریت شهری و کاهش فساد به تصویب رسید.

سلامت صفری در یکصدو هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک عید قربان و عید امامت و ولایت، هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم، تلاشگر و متعهد این قوه که در امر پیشگیری از جرم و برقراری قسط و عدل تلاش می‌کنند تبریک گفت.

وی با اشاره به مهمترین لایحه شهرداری در این جلسه مبنی بر صدور مجوز اجرای طرح فاز نخست شهرداری الکترونیک گفت: این لایحه با موافقت اعضای شورای شهر با هدف استقرار نرم افزارهای نوین و هوشمند در سیستم مدیریت شهری و کاهش فساد به تصویب رسید.

عضو هئیت رئیسه شورای شهر اردبیل ادامه داد: پروژه شهرداری هوشمند در راستای حرکت‌ به سمت شهر هوشمند، شفاف سازی و تکریم ارباب رجوع و خروج ساختار شهرداری از روش سنتی و رشد پاکدستی و بسترسازی نظارت آسان در مدیریت شهری اجرا خواهد شد.

صفری با بیان اینکه اعضای شورای شهر با اختصاص ۳۰ میلیارد تومان از شهردار اردبیل خواستند تا  ظرف ۳ ماه آینده تمامی امورات مربوط به ممیزی املاک، ماده صد، خدمات شهروندان‌،  خودکار سازی ضوابط و درآمد، شهروندسپاری در حوزه استعلامات، صدور پروانه و پایان کار ، مهندسین ناظر، بازدید آنلاین کارشناسی و سایر زیرشاخه ها را بصورت هوشمند و الکترونیکی انجام دهد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل در ادامه تشریح لوایح شهرداری تصریح کرد: پیرو بازدید دادستان و اعضای شورای شهر از ندامتگاه زنان، جهت تجهیز کتابخانه و خرید چرخ خیاطی و .... این مرکز، اعضای شورای شهر با حمایت و مساعدت مالی موافقت کردند.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین از صدور مجوز پروانه رایگان به ساختمان نگهداری کودکان بی‌سرپرست و ایتام خبر داد و  گفت: همواره شورای شهر اردبیل حامی نهادها و موسسه‌های خیریه بوده است.

صفری همچنین با اشاره به بررسی و تصویب چندین لایحه های شهرداری مبنی بر رفع مشکل شهروندان گفت: دو لایحه دیگر نیز جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت گردید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha