• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403040402163
  • خبرنگار : 50134

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه:

دانشجویان با انتخاب اصلح مشکلی از مشکلات کشور را حل کنند

دانشجویان با انتخاب اصلح مشکلی از مشکلات کشور را حل کنند

ایسنا/آذربایجان غربی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: تشکلهای دانشجویی همانند سایر تشکل‌ها در سراسر جهان بزرگترین وظیفه یعنی آگاه‌سازی مردم برای انتخاب بهتر و اصلح‌تر را بر عهده دارند و از طریق تریبون‌های آزاد، برگزاری همایش‌ها، گفتگوهای سیاسی و به چالش کشیدن نامزدها می‌توانند در آگاهی بخشی به مردم کمک کنند.

نیما حسینی در گفت وگو با ایسنا با تاکید به اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه است، افزود: مردم پشتیبان و همگام با اهداف نظام هستند و اگر مردم برای انتخاب یک شخص مناسب با آگاهی وارد میدان شوند و حضوری فعال داشته باشند موجب افزایش اقتدار نظام می‌شود.

وی گفت: انتظار می‌رود نامزدهای ریاست جمهوری بدون دادن وعده پوشالی بلکه با برنامه‌ای روشن برای حل مشکلات اقتصادی پا پیش بگذارند و حل مشکلات مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم پایه و ستون اصلی در حکومت مردم سالار هستند، تصریح کرد: حمایت و حضور هرچه بیشتر در پای صندوق‌های رای یعنی حمایت از آرمان‌های انقلابی حکومت فارغ از هرنوع اختلاف نظر است.

حسینی خاطر نشان کرد: دانشجویان قشر آینده ساز کشور هستند که از همه طبقات و اقشار در محیط دانشگاه گرد هم آمده‌اند و قشری هستند که بالاترین نگرانی را از آینده کشور دارند لذا می‌توانند با حضور خود و انتخاب اصلح مشکلی از مشکلات کشور را حل کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه یاد آور شد: کاندیداهای ریاست جمهوری بجای وعده‌های پوشالی و رسیدن به خواسته‌های شخصی، باید به فکر مردم و آینده کشور باشند تا مسیر جهش و رشد کشور ساخته شود. 

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور آینده باید آینده‌نگر، ولایت پذیر، عادل و مرد ساختن و همنشین مردم باشد، اظهار کرد: رییس جمهور آینده باید درد مردم را چشیده باشد و با اقتدار در مقابل دشمنان بایستد و منافع مردم کشور را در اولویت تصمیم گیری‌های خود قرار دهد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha