• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403040301724
  • خبرنگار : 50673

به همت جهاددانشگاهی استان هرمزگان انجام شد؛

آزمون استخدام قرارداد کار معین آموزشی در بشاگرد برگزار شد

آزمون استخدام قرارداد کار معین آموزشی در بشاگرد برگزار شد

ایسنا/هرمزگان رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری آزمون استخدام قرارداد کار معین آموزشی استان هرمزگان در بشاگرد و بندرعباس خبر داد.

احمد زاهری در گفت‌وگو با  خبرنگار ایسنا تعداد کل شرکت‌کنندگان در این آزمون در حوزه بشاگرد را ۲۸۸۹ نفر اعلام و اظهار کرد: از این تعداد ۲۰۶۶ نفر خانم و ۸۲۳ نفر  آقا هستند.

وی با بیان اینکه این آزمون همزمان در بندرعباس هم با حضور ۷۹۰ شرکت‌کننده برگزار شد، افزود: از تعداد شرکت‌کنندگان در حوزه بندرعباس ۴۵۵ نفر خانم و ۳۳۵ نفر آقا ۳۳۵ هستند.

رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان ادامه داد: این آزمون با پیشنهاد استاندار هرمزگان، همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و پیگیری مستمر و چند ماهه به منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و سخت گذر (صعب العبور) استان برگزار و برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شد.

به گفته وی، به واسطه این آزمون استخدامی ۳۰۰ معلم در شهرستان بشاگرد و جزایر این استان جذب می‌شوند که از این تعداد ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل بوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص می‌یابد.

رئیس جهاد دانشگاه استان هرمزگان گفت: نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری آزمون کتبی در سایت جهاددانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir اعلام خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی برای تصدی شغل آموزگاری، دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت کردند.

شاکری -رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان، یاسی پور -معاون آموزش و کار آفرینی- و آتش پنجه مسئول حفاظت از آزمون استخدامی استان هرمزگان از روند برگزاری آزمون در بشاگرد بازدید کردند.

زاهری -رئیس جهاد دانشگاهی و دولتی -معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان- نیز از حوزه بندرعباس بازدید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha