• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403040200829
  • خبرنگار : 50659

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل:

راه نجات کشور و مردم در حمایت از دین و تبعیت از ولایت فقیه است

راه نجات کشور و مردم در حمایت از دین و تبعیت از ولایت فقیه است

ایسنا/اردبیل رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: راه نجات کشور و مردم در حمایت از دین و تبعیت از ولایت فقیه است چرا که اینها بهترین نوع خدمت هستند.

حجت الاسلام عبدالله حسنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امام خمینی(ره) پایه گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما اگر می‌خواهیم از دین ، قرآن و اهل بیت(ع) حمایت کنیم و به دین خدمت کنیم بهترین مسیر خدمت، حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی افزود: اگر کسی می خواهد به امام حسین(ع) خدمت کند و در کنار آن بزرگوار باشد بهترین خدمت این است که در کنار ولی فقیه زمان خود باشد یعنی خدمت به ولی فقیه خدمت به مردم و در واقع حمایت از ولایت فقیه حمایت از امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام حسنی ادامه داد: در حقیقت ولی فقیه از نسل و ادامه دهنده راه امام علی(ع) است. ما اگر امروز به ولی فقیه زمان خود کمک کنیم و به فرامین ایشان عمل کنیم کما اینکه امام خمینی (ره) فرمود: «پشتیبان ولی فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد» قطعا به مثابه این است که به ائمه اطهار(ع) کمک کردیم.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در توصیه به جوانان کشور عنوان کرد: جوانان کشور توجه کنند که تنها راه نجات کشور و ملتها در حمایت از دین است، لذا بایستی به سمت دین برویم و از آن تبعیت کنیم و بعد از آن تبعیت از ولی فقیه است که این دو به هم تنیده شده است.

حجت الاسلام حسنی افزود: تبعیت از دین، تبعیت از قرآن و سیره اهل بیت(ع) است و ما انسانها در مسیر تکامل خود نیاز به پیروی از مسیر دین که همان مسیر اهل بیت(ع) است، داریم.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در پایان گفت: پیشنهاد اینجانب این است که اگر ما می خواهیم ظلم و جور و ستم در دنیا نباشد باید به سراغ دین برویم و از دستورات و فرامین آن تبعیت و پیروی کنیم. در این صورت قطعا بساط ظلم و جور هم در جامعه برچیده خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha