• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403040200821
  • خبرنگار : 71955

ثبت‌نام ۱۷ هزار گروه جهادی در آموزش و پرورش

ثبت‌نام ۱۷ هزار گروه جهادی در آموزش و پرورش

مشاور وزیر و دبیرقرارگاه عدالت تربیتی و آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار گروه جهادی در سامانه اتناب ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۵۰۰ گروه طلاب، بسیج و خارج از آموزش و پرورش هستند گفت: ۱۵۰۰۰ گروه جهادی آموزش و پرورشی هستند.

ضرغام پرنیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هدفگذاری شاداب‌سازی، بهسازی، مرمت و رنگ‌کاری ۱۱۰ هزار کلاس درس در طول سال تحصیلی نشانه‌گذاری شده اما گستره فعالیت در سراسر کشور تا چهلم شهدای خدمت انجام می‌شود گفت: در طرح شهید عجمیان به همه گروه‌ها و مناطق اعلام شده تمام برنامه‌ها با نام چله خدمت انجام شود.

وی با بیان اینکه پیگیری‌هایی با مدیران کل نوسازی مدارس در راستای نامگذاری طرح‌ها به نام شهید رئیسی و امیر عبداللهیان در حال انجام است گفت: هدف از این کار متبرک کردن گروه‌های جهادی به نام شهید رئیسی و امیر عبداللهیان و گروه‌های جهادی شهدای خدمت است.

مشاور وزیر و دبیرقرارگاه عدالت تربیتی و آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همه ماموریت‌ها و خدمات جهادی نذر چله خدمت می‌شود ادامه داد: این کار در مناطق محروم مرزی، عشایر دوردست و مناطقی که قابلیت کار جهادی داشته باشند انجام می‌شود.

پرنیان با بیان اینکه بعد از تعطیلات مدارس و امتحانات، گروه‌های جهادی رسما کارشان آغاز می‌شود گفت: افتتاح طرح شهید عجمیان با حضور وزیر آموزش و پرورش در یکی از مناطق محروم تهران انجام می شود.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی دانش‌آموزی، معلم، بسیج دانش‌آموزی و... داریم افزود: در طرح عجمیان گروه‌های جهادی غیرمعلم هم حضور دارند که مناطق هدف محروم را شناسایی می‌کنند، قرارگاه عدالت تربیتی اقلام را در اختیار آن‌ها قرار داده و آن‌ها کار را انجام می‌دهند.

مشاور وزیر و دبیرقرارگاه عدالت تربیتی و آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۲۵۰۰ گروه جهادی در طرح شهید عجمیان نقش دارند ادامه داد: بیش از ۱۷ هزار گروه جهادی در سامانه اتناب ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۵۰۰ گروه طلاب، بسیج و خارج از آموزش و پرورش هستند و ۱۵۰۰۰ گروه آموزش و پرورشی هستند که از این تعداد پشتیبانی ۳۵۰۰ گروه توسط بسیج دانش آموزی انجام شده که عمدتا متوسطه اول و دوم هستند.

پرنیان با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ گروه زیر نظر سازمان دانش آموزی حمایت می‌شوند گفت: شرایط ثبت نام در گروه‌های جهادی بدین گونه است که معلمان آموزش و پرورش با ورود به سامانه درخواست گروه جهادی داده و یک گروه جهادی را داخل آموزش و پرورش انتخاب و مدارک خود را بارگذاری و اعضای گروه را ازبین دانش آموزان خود انتخاب می کنند که باید حداقل سه دانش آموز و یک والد در آن عضو باشند در نتیجه با تایید مدیر منطقه مجوز گروه جهادی صادر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۰۴:۵۴

بسیارعالی ماهم میتونیم شرکت کنیم