• جمعه / ۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403040100247
  • منبع : قوه قضاییه

میز خدمت مسئولان قضایی استان تهران در مصلای نماز جمعه پایتخت برگزار شد

میز خدمت مسئولان قضایی استان تهران در مصلای نماز جمعه پایتخت برگزار شد

معاونان رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در اولین روز هفته قوه قضاییه ضمن حضور در میز خدمت برپا شده در میعادگاه نماز جمعه پایتخت، به مسائل و مشکلات مردم از نزدیک پاسخ گفتند.

به گزارش ایسنا، معاونان قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی تهران از جمله رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران و معاونین دادستان عمومی و انقلاب تهران، به منظور استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی در مصلای نماز جمعه پایتخت حضور یافتند و به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و گفت‌وگو کردند.

سید مهدی رستگاری در حاشیه این میز خدمت گفت: در میز خدمت برپا شده در محل مصلای نماز جمعه تهران ۹ نفر از معاونین و مسئولان قضایی دادگستری استان به صورت رو در رو با بیش از ۱۳۰ نفر از مراجعین دیدار کردند.

وی تصریح کرد: مسئولان قضایی استان تهران در این برنامه که به مناسبت اولین روز از هفته قوه قضاییه به صورت ویژه برگزار شده بود، ضمن استماع مشکلات و درخواست‌های ایشان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات مطرح شده و در چارچوب قوانین صادر کردند.

معاون ارتباطات مردمی و حفظ حقوق شهروندی رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در راستای "تکریم مراجعین" و "استماع بدون واسطه مشکلات و نظرات مردم"، به مدت ۳ ساعت در شبستان مصلای امام خمینی (ره) حاضر شدند و به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از ۱۳۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

درخواست تسریع در روند رسیدگی، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازاتها، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.

ربیع الله قربانی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران با پیگیری فوری درخواست‌های برخی از مراجعین، ضمن تماس تلفنی با سرپرستان مجتمع‌های قضایی شهر تهران فی المجالس نسبت به پاسخگویی و صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات مراجعین اقدام کرد.

ربیع الله قربانی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران، سید مهدی رستگاری معاون قضایی رئیس کل در امور ارتباطات مردمی و حفظ حقوق شهروندی، رضا کمیلی مقدم معاون قضایی رئیس کل در نظارت و پیگیری، سید محمد شفیعی معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری تهران، یونس طرهانی معاون قضایی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی، سید محمد تقوی معاون قضایی رئیس کل و رئیس دادگاه انقلاب تهران، حجت السلام احمدعلی فیروزجایی معاون دادستان در امور زندان ها، سید مهدی رضا کاظمی و فرزادنیا معاونین دادستان عمومی و انقلاب تهران در میز خدمت مسئولان قضایی دادگستری استان تهران، حضور داشتند و ضمن ملاقات با مراجعان دستورات لازم را در چارچوب قانون صادر کردند.

همچنین مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به همراه قضات و کارکنان دادگستری، نیز در مراسم نمازجمعه این هفته به صورت منسجم در صفوف نمازگزاران حضور بهم رساندند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha