• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403033020763
  • خبرنگار : 50403

فرمانده سپاه عاشورا:

ملاک ما در انتخابات، شاخصه‌های دولت شهید رئیسی است

ملاک ما در انتخابات، شاخصه‌های دولت شهید رئیسی است

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا گفت: وظیفه‌ی اول ما حصور حداکثری و سپس انتخاب فرد اصلح است و اگر ما بخاطر افراد در انتخابات شرکت نکنیم، برداشتی ناقص است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده روز چهارشنبه، ۳۰ خرداد، در آئین گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه تبریز اظهار کرد: اتفاقاتی که در طول دوره‌ی ۴۵ ساله‌ی انقلاب اسلامی در ایران اسلامی رخ داده در هیچ کشوری سابقه ندارد و وقتی در این حوادث تامل کنیم، مشاهده می‌کنیم که به‌غیر از نصرت الهی هیچ عامل دیگری وجود ندارد و این برخاسته از باورهای عمیق و اعتقادی ما به آیات و فرامین الهی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه قلب‌های مردم با انقلاب همراه است و اگر ما در رفتار خود بازنگری کنیم، قطعا پیشرفت‌های انقلاب را قبول می‌کنیم. ما در عین حال که تحریم شدیم، پیشرفت نیز کردیم. در حالیکه دشمنان حتی یک روز هم ما را به حال خود رها نکردند و با وجود تمام فشاری که صهیونیسم جهانی بر ملت ایران وارد می‌کند، زیر سایه‌ی رهبری ولی‌فقیه، مردم از شر دشمنان نجات یافته‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به رویکرد سیاسی شهید آیت الله رئیسی تاکید کرد: رئیس جمهوری شهید بارها گفته بود که ما اصولگرا و اصلاح‌طلب نداریم و همه باید پای نظام باشند و دل به دشمنان نسپارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: انقلاب ما یک انقلاب الهی است و تکلیف ما با سایر ملت‌ها متفاوت است و اکنون که دانشجویان آمریکایی با ما همراه شده‌اند، اگر یک رهبر داشته باشند، می‌توانند تشکیلات آنها را به‌هم بزنند و همانطور که رهبر معظم انقلاب در دولت شهید رئیسی فرمودند ما به قله نزدیک شده‌ایم، اکنون باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که ما را به قله برساند. لذا چشم دشمنان به انتخاب ما است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عباسقلی‌زاده تاکید کرد: وظیفه‌ی اول ما حصور حداکثری و سپس انتخاب فرد اصلح است و اگر ما بخاطر افراد در انتخابات شرکت نکنیم، برداشتی ناقص است. ما باید به‌جای صحبت‌های مصداقی، شاخصه‌های دولت شهید رییسی را ملاک انتخاب خود قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha