• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403040603811
  • خبرنگار : 50006

فرمانده سپاه ناحیه اهر:

لازمه پیشرفت کشور، انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است

لازمه پیشرفت کشور، انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر، لازمه پیشرفت و شکوفایی کشور را شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری عنوان کرد. 

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و تسلیت این روز گفت: شهید رئیسی فردی تلاشگر و خادم مردم بود که در سه سال ریاست جمهوری خود توانست بسیاری از زیرساختها و مشکلات مردم را برطرف کند و نام نیکی به یادگار بگذارد و در کنار ایشان وزیر امور خارجه نیز یکی از خادمین نظام بود که ایران در زمان امیر عبداللهیان قوی ترین دیپلماسی را داشته است و آیت الله شهید آل هاشم امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نیز پدر معنوی آذربایجان و مالک رحمتی استاندار جوان و مردمی بودند.

وی در ادامه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشاره کرد و افزود: انتخابات یک امتحان بزرگ برای مردم  ایران است که در این راستا باید به ۴ نکته اساسی و مهم انتخاباتی یعنی سلامت، رقابت سالم انتخاباتی، امنیت و مشارکت حداکثری توجه ویژه شود؛ در این خصوص سلامت انتخاباتی زیر نظر هیات اجرایی و نظارت می‌باشد و رقابت سالم نیز وظیفه گروه ها، انجمن ها، احزاب، تشکل ها و نامردهای انتخاباتی بوده که با حضور در صحنه رقابت سالم داشته باشند. 

وی همچنین امنیت انتخاباتی را وظیفه نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی و ارتش برشمرد و افزود: نیروهای مسلح آماده حراست از امنیت صندوق ها، شهر و مرزها برای یک انتخابات سالم می‌باشد و آخرین مورد بحث مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری است که همه ما وظیفه داریم مشارکت حداکثری با آرای بیشتر در روز انتخابات داشته باشیم.

سیفی، ایران را کشوری مقتدر و قدرتمند عنوان کرد و گفت: کشور ایران با وجود از دست دادن رئیس جمهور خود به برکت وجود رهبر انقلاب اسلامی ایران هیچ خللی در امور جامعه احساس نکرد و با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و این درحالی است که اگر این اتفاق در یکی از کشورهای اروپایی بود مسلما با یک کودتای بزرگ و انقلاب جدید روبرو می‌شد.

وی افزود: ما امروز باید مراقب رهبری و مردم باشیم و تا زمانی که مردم و ولایت در کنار هم باشند هیچ اتفاقی برای کشور رخ نخواهد داد. 

سرهنگ پاسدار سیفی گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه ها و مناظرات خود باید از هرگونه حاشیه سازی و وعده وعیدهای بی مورد خودداری کنند و بیشتر به توضیح برنامه ها و عملکردها اشاره نمایند چرا که مردم ایران رئیس جمهوری می‌خواهند که قانون مدار بوده و در مقابل دشمنان دست برتری داشته باشد. 

وی تاکید کرد: همچنین از ویژگی‌های دیگر رئیس جمهور آینده  در کنار حکمت و تدبیر، مردمی بودن و رسیدگی به درد مردم باید باشد و در کارهای اجرائی جهادگرانه عمل نماید، همچنان که رئیس جمهور شهید اینگونه بود و بسیاری از کارخانه ها و کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل را با تلاش شبانه روزی به مدار تولید بازگرداند و موجب پیشرفت و توسعه کشور شد. 

فرمانده سپاه ناحیه اهر در ادامه سلامت مالی و انتخاباتی را از دیگر ویژگیهای رئیس جمهور آینده برشمرد و گفت: باید انتخابات به صورت سالم و شفاف برگزار شود تا رئیس جمهور منتخب نیز مانند شهید آیت الله رئیسی در دل مردم جای بگیرد، همچنان که در تشییع و تدفین شهدای خدمت سیل عظیم مردم این ادعا را ثابت کردند و ادامه این حضور حداکثری مردم در انتخابات را شاهد خواهیم بود. 

انتخاب آگاهانه رمز پیشرفت و سربلندی کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر نیز در گفتگو با ایسنا گفت: انتخاب آگاهانه رمز پیشرفت و سربلندی کشور می‌باشد. 

حجت الاسلام احد صادقیان همچنین به خدمات ارزشمند شهدای خدمت نیز اشاره کرد و گفت: شهید آیت الله رئیسی در ریاست جمهوری خود با کار جهادی، صادقانه و شبانه روزی بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کرد و باعث شد بیش از ۸۸۰۰ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل به مدار تولید باز گردد و زمینه رشد اقتصادی، اشتغال و پیشرفت در جامعه را فراهم نماید و امیدواریم رئیس جمهور آینده نیز راه این شهید گرانقدر را ادامه دهد. 

وی همچنین ضمن تاکید بر اطاعت محض از ولی امر مسلمین افزود: مردم مومن ایران ۲۲۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند که بیش از ۹۸ درصد وصیت نامه های شهدا پشتیبانی از امامین انقلاب می‌باشد. 

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری پیش رو یک امتحان مهم و سرنوشت ساز برای ایران اسلامی است که در این امتحان بزرگ مردم باید فردی مردمدار، تلاشگر، با ایمان، صادق و دشمن ستیز انتخاب کنند و این امر با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای امکان پذیر می‌باشد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha