• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403033020250
  • خبرنگار : 50126

شور انتخابات در ایلام/

ایلامی‌ها در مورد انتخابات چه می‌گویند؟

ایلامی‌ها در مورد انتخابات چه می‌گویند؟

ایسنا/ایلام شور و شوق انتخابات در ایلام هر لحظه گرم‌تر می‌شود، تجمع طرفداران در ستادها رنگ و بویی دیگر گرفته است، میزگردها و نشست‌های تخصصی نامزدهای گرفتن جایگاه ریاست جمهوری در ستادها در حال پخش شدن است.

پخش نماهنگ‌های متنوع و حضور مردم در ستادهای مختلف نوید انتخاباتی باشکوه را می‌دهد، انتخاباتی که در نتیجه‌ی آن دولت چهاردهم تشکیل خواهد شد تا به مطالبات مردم پاسخ دهد.

گفت‌وگوی ایسنا با چند نفر از مردم که در اطراف ستادها هستند، شنیدنی است.

«مهرداد» دانشجوی ترم ۳ یکی از دانشگاه‌های ایلام گفت: من به رئیس جمهوری رای می‌دهم که شناخت دقیقی از مسائل کشور داشته باشد و به دور از وعده و وعیدها بتواند گام به گام در راه حل این مشکلات گام بردارد.

یک دانشجوی دیگر نیز اظهار کرد: درد امروز مردم گرانی و نبود اشتغال است که مسئولیت رئیس جمهور آینده را بیشتر می‌کند.

وی گفت: مناظره اول را با دقت دیده‌ام و مناظره‌های بعدی را دنبال خواهم کرد تا بتوانم انتخاب خوبی داشته باشم.

مردی میانسال نیز در حالی که عکس شهید رئیسی را با خود داشت، گفت: به دولتی نیاز داریم که با برنامه و عقلانیت شعارهای انقلاب اسلامی را دنبال کند تا بتواند به اوضاع اقتصادی سامان دهد.

پسر جوانی به ایسنا گفت: این ۶ نفر که تایید شده‌ی نظام و شورای نگهبان هستند هر کدام با سابقه‌ای که دارند می‌توانند رئیس جمهور شوند و مردم گذشته‌ی هر کدام از اینها را می‌دانند، بنابراین لازم است در مورد مسائل کشور هیجانی حرف نزنند و بگویند چه راهکاری دارند.

«حدیث» که خود را دانشجوی دانشگاه ایلام معرفی می‌کند، گفت: امروز نیاز است به شعارهای انقلاب برگردیم و در عمل نشان دهیم که با این شعارها و عملکرد درست و پاکدستی می‌توان این شعارها را اجرا کرد.

یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی نیز گفت: جابجایی قدرت در نظام‌های مردمسالار امری طبیعی و ضروری است و مردم در هر دوره از انتخابات با مرور کارنامه دولت‌های پیشین و شناخت از برنامه نامزدهای جدید می‌توانند در تعیین سرنوشت خود از طریق صندوق رای اثرگذاری مستقیم داشته باشند.

وی گفت: انتخابات جابجایی قدرت از طریق انتخابات کم‌هزینه‌ترین و معقول‌ترین راه برای اصلاح و تعالی نظام سیاسی است و این به معنای نفی دستاوردهای گذشته نیست اما همواره کشور به انرژی جدید نیاز داریم و مردم باید با حضور در انتخابات نقش خود را ایفا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha