• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403033020137
  • خبرنگار : 71955

مدیر محصول شبکه شاد اعلام کرد

آغاز کمپین «حماسه جمهور» برای بیان انتظارات نوجوانان از رئیس جمهور

آغاز کمپین «حماسه جمهور» برای بیان انتظارات نوجوانان از رئیس جمهور

مدیر محصول شبکه شاد با بیان اینکه اپلیکیشن شاد، کمپین «حماسه جمهور» را به منظور دعوت از عموم مردم به ویژه رای اولی‌ها جهت مشارکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری آغاز کرده است گفت: در این کمپین که در بخش شاد رویداد قرار گرفته، مخاطبان شاد با بخش‌های مختلفی در ارتباط هستند.

خشایار فهیم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اولین بخش مربوط به پویش‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری است گفت: در پویش پای کار ایران که همکاری مشترک با معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، شبکه امید و حوزه هنری در جریان است از نوجوانان خواسته شده در پنج محور آینده شغلی، مهارت آموزی، آینده تحصیلی، آینده انقلاب اسلامی و کنشگری اجتماعی، انتظارات خود را از رئیس جمهور آینده در قالب‌های متن، صوت یا فیلم ارسال کنند که آثار منتخب در ویژه برنامه شبکه امید منتشر می شود.

وی با بیان اینکه پویش مثل خادم با همکاری مشترک بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود افزود: دانش‌آموزان می‌توانند با الگو قراردادن شهید آیت الله رییسی به ویژگی‌های مهم رئیس جمهور آینده بپردازند و در قالب‌های مختلفی همچون پوستر، عکس نوشته، موشن گرافی و پادکست آثار خود را ارسال کنند.

مدیر محصول شاد به پویش مثبت دما اشاره کرد و گفت: این پویش با همکاری مشترک بسیج دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شده و دانش آموزان رای اولی می‌توانند دلایل خود را برای شرکت در انتخابات ارسال کنند، همچنین عکس‌ و فیلم‌های مربوط به مشارکت خود در انتخابات را برای این پویش بفرستند.

فهیم بخش بعدی کمپین را حماسه جمهورعنوان کرد و افزود: این کمپین به مناظره‌های نامزدهای ریاست جمهوری مربوط است؛ کاربران شاد می‌توانند در صفحه‌ زمان‌بندی مناظره‌ها، از تاریخ و ساعت هر مناظره اطلاع پیدا کنند و هر مناظره را به صورت زنده از اپلیکیشن شاد، تماشا کنند. با توجه به ایام شهادت شهدای خدمت نیز، قسمتی از این کمپین با عنوان شهید جمهور به بیان زندگینامه، ابعاد شخصیت، تلاش‌ها و دستاوردهای شهید رییسی و همچنین معرفی یاران همراه ایشان می‌پردازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha