• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403032919898
  • خبرنگار : 90089

به دعوت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت؛

نامزدهای انتخابات از نمایشگاه دستاوردهای شهید جمهور بازدید می‌کنند

نامزدهای انتخابات از نمایشگاه دستاوردهای شهید جمهور بازدید می‌کنند

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و مشاور رییس جمهور شهید گفت: امروز، سخنگوی دولت و فردا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نمایشگاه شهید جمهور حضور می‌یابند. از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم دولابی در حاشیه افتتاح سومین نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی شهید جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: این مرکز در دولت سیزدهم تقویت شد و مأموریت‌ها و رسالت‌های مختلفی پیدا کرد از جمله تبیین دستاوردهای دولت و روایت پیشرفت دولت سیزدهم در قالب جهاد تبیین.
وی ادامه داد: تصمیم گرفتیم اقدامات انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم را عرضه کنیم. روایت پیشرفت در قم تبدیل به نمایشگاهی شد که مورد اقبال روحانیون و علمای قم قرارگرفت. نمایشگاه دوم نیز در مشهد برگزار شد که تعداد زیادی از مقامات کشوری و وزرا در آن حضور یافتند. نمایشگاه امروز نیز سومین نمایشگاه است.
دولابی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه شناخت بیشتر مردم از دولت خدمتگزار شهید رئیسی است. رئیس جمهور شهید بعد از اطلاع از برگزاری دو نمایشگاه قبلی، از مرکز درخواست کردند مشابه چنین نمایشگاه‌هایی در سایر استان‌ها برگزار شود. مردم باید بدانند اگر دولت خدمتگزاری را روی کار بیاورند، می‌تواند در مدت کوتاهی خدمات بزرگی را انجام دهد.
وی ادامه داد: همچنین افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت شهید جمهور است.
رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و مشاور  رییس جمهور شهید گفت: حضور دستگاه‌های اجرایی و هماهنگی آنان در برپایی این نمایشگاه بسیار خوب بود. این نمایشگاه تحت عنوان راهروی امید دستاوردهای دولت شهید جمهور را عرضه کرده است. در این راهرو  عکس‌نوشتهایی از بحران‌های قبل از رئیس جمهور شهید و دستاوردهایی که در این دولت به دست آمد، عرضه شده است.
وی مهمانان این نمایشگاه را مقامات دولتی از جمله سخنگوی دولت و وزیر بهداشت اعلام کرد و افزود: علاوه بر مقامات دولتی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بسیج اقشار، نمایندگان دستگاه‌های مختلف و مردم نیز برای بازدید از این نمایشگاه دعوت شده است.
حجت الاسلام دولابی ادامه داد: یکی از انگیزه‌های مهم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، امید و اعتماد مردم به مسئولان است. اگر مردم به عینه ببینند که مسؤولان شبانه روز در جهت رفع مشکلات آنان تلاش می‌کنند برای شرکت در انتخابات انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند.
رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و مشاور  رییس جمهور شهید گفت: رئیس جمهور آینده درباره استمرار نمایشگاه‌های مشابه در دولت آینده باید تصمیم گیری کند. به نمایش درآوردن خدمات دولت‌ها در جهت خنثی سازی اقدامات منفی دشمنان انقلاب اسلامی تاثیر بسزایی دارد که به نظر می‌رسد برای رئیس جمهور بعدی باید اهمیت داشته باشد.
وی با تشکر از وزیر نفت به دلیل حمایت از برگزاری این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: ۲۷-۲۸ درصد رشد درآمدهای نفتی کشور و توقف قطعی برق و گاز از دستاوردهای خوبی بود که در دولت سیزدهم اتفاق افتاد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha