• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403031911949
  • منبع : باشگاه تراکتور آذربایجان

نصیرزاده در تراکتور ماندنی شد/ کناره‌گیری زنوزی از نقل و انتقالات و انتخاب سرمربی

نصیرزاده در تراکتور ماندنی شد/ کناره‌گیری زنوزی از نقل و انتقالات و انتخاب سرمربی

مجمع سهامداران و هیأت مدیره باشگاه تراکتور، هوشنگ نصیرزاده را تا پایان پروسه واگذاری سهام باشگاه مکلف به ادامه فعالیت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پیرو درخواست کناره‌گیری هوشنگ نصیرزاده از سمت مدیرعاملی، مجمع سهامداران و هیأت مدیره باشگاه تراکتور ضمن مخالفت با این موضوع، نصیرزاده را تا انتهای پروسه واگذاری سهام باشگاه مکلف به فعالیت اعلام کرد.

براین اساس، هوشنگ نصیرزاده تا پایان پروسه واگذاری سهام، به‌عنوان نائب رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل و سخنگوی باشگاه تراکتور به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

همچنین طبق اعلام مجمع سهامداران باشگاه تراکتور، مسئولیت و اختیارات نقل و انتقال بازیکنان و انتخاب سرمربی به مالک جدید که از طریق هیأت فوتبال تعیین می‌شود، واگذار شده و مدیریت فعلی باشگاه تراکتور در مقطع کنونی هیچ فعالیتی در این زمینه ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۶:۴۸

می دانستم که نمی گذارند این تیم در لیگ برتر باقی بماند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۱۴:۳۸

این تیم مردمی هست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۱۸:۵۵

خوده هوادارای تراکتورسازی گفتن زنوزی رو نمیخوایم تقصیر کیه؟

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۰۵

خود نصیر زاده باعث بانی این وضعیت تراکتور هست وقتی مدیرعامل تراکتورشد تیم هرسال افت کرده از زنوزی هرچقد پول خواستند داد که بازیکن خوب میاریم ولی بازیکنی اوردند وسط پایین قیمت میلیاردی هم زنوزی هم باشگاه از نصیرزاده ضربه میخورن الان هم مطمعنا باشید نصیرزاده زنوزی را ازتراکتور سرد کرده چون همه هرسال حضور نصیرزاده مخلف بودند حتی به نصیرزاده توهین کردند نه به زنوزی شاید چندنفربه زنوزی توهین کرده وبه نصیرزاده صدها هزاران نفر مشاوران زنوزی هم به زنوزی دروغ میگفتند فقط پول میکشیدند ازنوزی