• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031711081
  • خبرنگار : 50649

در نشست شورای مسکن فارس مطرح شد؛

۱۵۰۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در فارس به بهره‌برداری می‌رسد

۱۵۰۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در فارس به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/فارس در دویست و یازدهمین شورای مسکن فارس از تحویل ۱۵ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در شهریور ماه سال جاری به متقاضیان خبر داده شد.

دویست و یازدهمین جلسه شورای مسکن استان فارس امروز، ۱۷ خردادماه با ۷ دستور به ریاست محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

 استاندار فارس در این جلسه با اشاره به گزارش مدیر کل بنیاد مسکن استان مبنی بر اقدامات انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن شهری و روستایی گفت: بنیاد مسکن ۷۵۰۰ واحد آماده تحویل را به ۹ هزار واحد افزایش دهد که با یک هزار واحد مستقر در جنوب استان و ۵ هزار واحد مربوط به سایر استان و صدرا شاهد تحویل ۱۵ هزار واحد مسکونی در استان طی شهریورماه باشیم.

 ایمانیه اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، روسای بانک‌ها و مدیران منابع طبیعی و راه و شهرسازی با بنیاد مسکن استان همکاری همه جانبه انجام خواهند داد.

 وی پیشنهاد تشکیل شورای هم‌اندیشی بنیاد مسکن را هم داد و ماموریت این شورا را ارائه پیشنهاد برای مقاوم‌سازی منازل روستایی دانست و گفت: در این حوزه باید به صورت پیشگیرانه وارد عمل شد.

 ایمانیه، مدیر کل راه و شهرسازی فارس را ماموریت داد تا نحوه تامین آب و برق و گاز منازل مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن را در سایر استان‌ها بررسی و گزارش آن را ارائه کند و در ادامه تصریح کرد: باید برای حل این موضوع از راه‌های میانبر و ابتکاری استفاده کرد و با تصمیمات محلی و استانی راهگشای مشکلات باشیم.

 استاندار فارس همچنین پیشنهاد داد تا در صورت امکان مقداری از تعامل با مستثنیات برای تامین زیرساخت‌ها اختصاص یابد و در انتها نیز گفت: هفته آینده موضوع مسکن ایثارگران اساتید و نخبگان و نیروهای مسلح به صورت اختصاصی بررسی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha