• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403031610580
  • خبرنگار : 71955

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی:

جامعه معلمان با شهادت آیت الله رئیسی حامی خود را ازدست داد

جامعه معلمان با شهادت آیت الله رئیسی حامی خود را ازدست داد

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی آموزش و پرورش با بیان اینکه با شهادت آیت الله رئیسی جامعه معلمان حامی خود را ازدست داد، گفت: امیدواریم که این خط و نگاه و حمایت ایشان از آموزش و پرورش در رئیس جمهور بعدی هم تجلی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، علی لطیفی درباره خدمات ارزنده شهید آیت الله رئیسی گفت: بخشی از خدمات ایشان خدمت به آموزش و پرورش است که از جمله آن می‌توان به اهمیت قرار دادن آموزش و پرورش در دولت و در میان دولتمردان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه پیش از ایشان رئیس جمهوری جلسه شورای عالی آموزش و پرورش را برگزار نکرده است، افزود: جلسه شورای عالی آموزش و پرورش رئیسش رئیس جمهور است؛ اما وزرا آن را برگزار می کردند اما ایشان در دوران ریاست جمهوریشان خود جلسه را برگزار کردند و در همین ایام شهادتشان نیز مقرر بود جلسه دوم به ریاست خودشان برگزار شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه چندین بار رئیس جمهور شهید به وزیر آموزش و پرورش گفته بودند که چرا جلسه شورای عالی را برگزار نمی کنید که نشان از دغدغه ایشان بود، ادامه داد: میزان حضور ایشان در مدارس و مراکز آموزش و پرورش، بی سابقه بود.

لطیفی با بیان اینکه رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان رئیس جمهور است، گفت: تا الان هیچکدام از رئیس جمهورهای سابق در جلسات حاضر نشده بودند و وزرا جلسات را تشکیل می دادند، اگر حمایت های ایشان نبود طرح رتبه بندی معلمان اجرا نمی‌شد و ناشکری است اگر جامعه معلمان به آن توجه نکند.

وی با بیان اینکه این درجه از اهتمام نسبت به آموزش و پرورش و نسبت به تعلیم و تعلیم یکی از جلوه‌های بی نظیر خدمت شهید آیت الله رئیسی بود، افزود: با رفتن ایشان جامعه معلمان حامی خود را ازدست داده و امیدواریم که این خط و نگاه و حمایت ایشان از آموزش و پرورش در رئیس جمهور بعدی هم تجلی داشته باشد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: اگر ایشان را شهید خدمت می‌دانیم یکی از ابعاد خدمت ایشان به آموزش و پرورش بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha