• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403031610147
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

بهره‌برداری و در دست اجرا بودن ۱۰ پروژه فرهنگی هنری در لرستان

بهره‌برداری و در دست اجرا بودن ۱۰ پروژه فرهنگی هنری در لرستان
عکس تزئینی

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ۱۰ پروژه فرهنگی هنری در لرستان به بهره‌برداری رسیده و یا در دست اجراست.

اعظم روانشاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها احداث مجتمع فرهنگی هنری خرم‌آباد تحت عنوان تالار مرکزی است که عملیات اجرایی آن سال ۸۷ آغاز شده است و تا قبل از دولت سیزدهم ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم‌اکنون نیز فعال است.

وی ادامه داد: هنرستان هنرهای زیبای خرم‌آباد از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن مربوط به سال ۸۲ بوده و در قبل از دولت سیزدهم ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه کتابخانه شهید باهنر بروجرد نیز قبل از دولت سیزدهم ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در دولت سیزدهم مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، افزود: همچنین سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ازنا در دولت قبل ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که هم‌اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

روانشاد با بیان اینکه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان چگنی نیز پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر به ۱۵ درصد رسیده است، بیان کرد: کتابخانه عمومی درجه یک بروجرد نیز با ۸۰ پیشرفت فیزیکی و کتابخانه عمومی درجه یک الیگودرز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دولت قبل، خوشبختانه در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیدند.

کتابخانه عمومی درجه دو پلدختر در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد

وی اظهار کرد: کتابخانه عمومی درجه دو پلدختر در دولت قبل۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که هم‌اکنون به ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: کتابخانه درجه دو الشتر نیز در دولت قبل ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در این دولت پیشرفت آن به ۹۰ درصد رسیده است.

روانشاد بیان کرد: مجتمع فرهنگی هنری خرم‌آباد تحت عنوان تالار مرکزی، کتابخانه‌های الشتر، دورود و بروجرد جزو مصوبات سفر اول هیات دولت به لرستان بوده است.

وی یادآور شد: برای تکمیل این پروژه‌ها، ۸۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که عمده این اعتبار(۶۰۰ میلیارد تومان) برای تالار مرکزی خرم‌آباد است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha