• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403031409718
  • خبرنگار : 71533

مرتضوی: می‌توانیم با قدرت راه خود را در جهان باز کنیم

مرتضوی: می‌توانیم با قدرت راه خود را در جهان باز کنیم

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ایران در گام دوم با اعتماد به توانمندی خود و اتکا به مردم و قانون اساسی در جایگاهی است که می‌تواند با قدرت، راه خود را در اقتصاد جهان باز کند.

به گزارش ایسنا، صولت مرتضوی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور گفت: یاد و نام امام راحل و شهدای عزیز خصوصا شهید جمهور جاودان باد که در صف‌بندی‌های سیاسی و اجتماعی سمت مردم ایستاد و تمام دغدغه‌اش خدمت به مردم بود.

وی افزود: ایران اسلامی و انقلابی ما در گام دوم با اعتماد به توانمندی خود و اتکا به مردم و قانون اساسی در جایگاهی است که می‌تواند با قدرت راه خود را در اقتصاد جهان باز کند.

مرتضوی تاکید کرد: بپذیریم که تنها راه ورود و حرکت در نظم نوین جهانی با اقتصادی درخور نام ایران جهش تولید با مشارکت مردم است و رئیس‌جمهور باید پرچمدار تولید باشد.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: با اتکال خداوند، تمسک به قرآن و اهل بیت و درک شرایط موجود، امید به آینده و متعهد بر تداوم‌ مشی سید محرومان پای در این عرصه نهادم. به محضر ملت ایران عرضه می‌دارم با وجود همه مشکل‌سازی‌های داخلی در دهه‌های گذشته ومانع‌تراشی‌های خارجی، دولت سیزدهم توانست موتور اقتصاد ایران را به حرکت درآورد.

مرتضوی تاکید کرد: احیای کارخانه‌ها، رونق تولید، هوای تازه در کسب‌وکار، پی‌ریزی و ساخت خانه‌ها، بروزرسانی و تقویت یارانه‌ها، تحرک در اشتغال و کاهش بیکاری و ارتباط موثر و عزتمندانه با دنیا خصوصاً همسایگان، نتیجه وگواه تلاش‌های شبانه‌روزی در دولت مردمی است.

مرتضوی تصریح کرد: در این روزها اسم شهید رئیسی را بیش از گذشته شنیده ایم اما بدانید که رسم رئیسی اهتمام به تولید و اشتغال و توجه به محرومان در بستر عدالت اجتماعی بوده است، شاخص های رشد اقتصادی مؤید راه و حرکت پربرکت آن شهید بزرگوار است.

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با کوله باری از تجربه در سطوح مختلف مدیریتی کشور آمده ام تا به رسم رئیسی و با علم و دانش اساتید و انگیزه جوانان و خلاقیت نخبگان و همت کارگران و توانمندی بانوان فرهیخته، تجربه بازنشستگان و با تکیه بر نقشه راه و گفتمان امام راحل و رهبری پرچم تولید را بر بلندای ظرفیت های کشور برافرازم.
 
مرتضوی افزود: امروز از مرحله سازندگی، در حال توسعه بودن، فوریت های رفاهی و دیپلماسی لبخند عبور کرده ایم و پس از وعده صادق و جبهه مقاومت، جهان شاهد عزت ایران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha