• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403031409599
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

تدوین سند راهبردی مدارس شاهد

تدوین سند راهبردی مدارس شاهد

مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: سند راهبردی مدارس شاهد تدوین شده و در کنار آن، سند اجرایی نیز با مواردی مانند عفاف و حجاب، مشاوره، المپیادهای علمی، فرهنگی و هنری، برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایسنا، زهرا پناهی‌روا در جلسه ستاد آزمون نهایی آموزش و پرورش مازندران، ضمن تسلیت شهادت سید شهدای خدمت و همراهان اظهار داشت: همه باید در عرصه‌ی تعلیم و تربیت، نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  تلاش کنیم  تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان در رسیدن به آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: زحمت، همت، تلاش و مشارکت تمامی کارکنان، مدیران و فرهنگیان ایجاد شرایط آرام در برگزاری آزمون نهایی را رقم زد که اقدامات ستودنی است.

پناهی روا تصریح کرد: در مازندران تیم خوبی برای برگزاری هرچه بهتر آزمون نهایی تشکیل شد و این استان از استانهای برتر در اجرای برنامه‌ها به شمار رفته نشان دهنده اتحاد، همدلی و وفاق تمامی کارکنان در پیشبرد کارها است.

وی با بیان اینکه یکدلی و همراهی و مشارکت همه فرهنگیان در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت لازم است، گفت: به یاری خدا و برنامه‌ریزیهای مناسب اتفاقات خوبی در این خصوص در مازندران به وقوع پیوست.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در خصوص مدارس شاهد هم خاطر نشان کرد: سند راهبردی این مدارس تدوین شده و در کنار سند راهبردی، سند اجرایی نیز با مواردی مانند عفاف و حجاب، مشاوره، المپیادهای علمی، فرهنگی و هنری، برنامه‌ریزی شده است.

پناهی روا با تقدیر از همکاری تمامی دست اندرکاران آموزش و پرورش در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت افزود: : به یاری خدا کارها با درایت ، همدلی پیش می رود که نتایج مطلوب و  مثمر ثمر نیز حاصل خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha