• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 1403031308916
  • منبع : سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری

نظر رئیس سازمان منابع طبیعی درباره برخورد با تخلفات

نظر رئیس سازمان منابع طبیعی درباره برخورد با تخلفات

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه هر اقدامی در سازمان منابع طبیعی باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت پذیرد، گفت: همه همکاران در سراسر کشور موظف هستند وقوع هرگونه تخلفی را به مبادی نظارتی در سازمان گزارش بدهند حتی اگر این تخلف از سوی نزدیکان و بستگان مدیران عالی سازمان و شخص بنده باشد.

به گزارش ایسنا عباسعلی نوبخت در هفتاد و هشتمین جلسه وبیناری با حضور مدیران ستادی و مدیران کل استان ها با تاکید بر حفاظت از منابع طبیعی گفت: در شرایط کنونی کشور شاید برخی افراد با دستاویز قراردادن عناوینی همچون سرمایه‌گذاری، چشم طمع به منابع طبیعی را داشته باشند و به دنبال زمین‌خواری، کوه‌خواری و معدن‌خواری باشند.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه هر اقدامی در سازمان منابع طبیعی می‌بایست در چارچوب قوانین و مقررات صورت پذیرد بر هوشیاری کارکنان در حفاظت از منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: همه همکاران در سراسر کشور موظف هستند وقوع هرگونه تخلفی را به مبادی نظارتی در سازمان گزارش بدهند حتی اگر این تخلف از سوی نزدیکان و بستگان مدیران عالی سازمان و شخص بنده باشد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی جهت پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی به برخورد قاطع و جدی با متخلفان به عنوان وظیفه خطیر تمامی همکاران اشاره کرد و گفت: اولین اقدام در مواجهه با تخلفات، تشکیل پرونده و تحویل فوری متخلف به مقام قضایی و پس از آن اطلاع دادن به اینجانب است.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با اشاره به بارندگی های خوب بهاری، مراتع را از منظر تولید علوفه، غنی و قابل توجه دانسته و شرایط را به گونه ای اعلام کرد که استعداد وقوع آتش سوزی در بسیاری از مناطق وجود دارد و نیازمند آمادگی مدیران کل برای مواجهه با حریق احتمالی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری نوبخت با تاکید به مدیران کل استان‌ها به‌ویژه استان‌های زاگرسی گفت: هماهنگی لازم با مدیریت بحران و سایر دستگاه‌های مرتبط به خصوص سازمان جهاد کشاورزی استان داشته و با برقراری گشت و مراقبت با تیم‌های شبانه روزی و آماده نگه داشتن امکانات و بازدید مرتب و مستمر از آمادگی مواجهه با آتش‌سوزی احتمالی در عرصه برخوردار باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha