• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403031308574
  • خبرنگار : 50552

اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

ایسنا/قزوین مأموران پلیس قزوین طی چهار عملیات‌ مجزا، چهار حفار غیرمجاز را دستگیر کردند، با حضور به موقع به نزاع دسته‌جمعی در محمودآباد خاتمه دادند، در محل برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده حاضر شدند و سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را دستگیر کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین، اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی پاسگاه رجائی‌دشت حین انجام مأموریت گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، متوجه حضور چهار نفر در جهت کندوکاو و دستیابی به آثار باستانی در زمین‌های معروف به «شاهکوه» در اطراف دهستان رجائی‌دشت شدند و به‌سرعت مراتب بررسی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با حضور در محل، چهار حفار را حین ارزیابی منطقه با دستگاه فلزیاب و حفاری غیرمجاز دستگیر و از آنان آلات و ادوات حفاری و یک دستگاه فلزیاب به همراه متعلقات کشف کردند. در این مأموریت موفقیت‌آمیز حفاران غیرمجاز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

پایان نزاع دسته‌جمعی با حضور به موقع پلیس

سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته‌جمعی در یکی از روستاهای شهر محمودآباد نمونه، بلافاصله مأموران کلانتری ۲۱ جهت بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند. مأموران با حضور در محل دریافتند تعدادی از اهالی بر سر اختلافات ملکی با یکدیگر درگیر شده‌اند که با حضور پلیس و در عملیاتی مقتدرانه ۷ عامل نزاع و درگیری دستگیر و تعدادی چوب و چماق از این افراد کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه دستگیر شدگان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اعلام یک خبر دیگر خاطرنشان کرد: در پی وقوع چندین سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهر قزوین، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران گشت انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۴ مینودر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، یک سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.

خدایی با اشاره به اینکه از متهم مقادیری اموال مسروقه شامل ضبط، باند و باطری خودرو  کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فوت کودک ۷ ساله در اثر برخورد قطار در شریف‌آباد

سرهنگ بهرام منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان البرز اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۹:۲٠ دقیقه روز گذشته در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز پلیسی ۱۱٠ مبنی بر برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده در محدوده شهر شریف‌آباد، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی مأموران مشخص شد دختری ۷ ساله هنگام عبور از عرض ریل با قطار مسافربری برخورد و متأسفانه در اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه کارشناسان علت بروز حادثه را ورود غیرمجاز عابر به حریم ریلی راه‌آهن اعلام کرده‌اند، از تمام ساکنان اطراف ریل درخواست کرد: از تردد در مسیر ریلی راه‌آهن خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha