• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403031208265
  • خبرنگار : 71489

الهیان: شعار دولت من «دولت سالم، اقتصاد سالم، جامعه سالم» است

الهیان: شعار دولت من «دولت سالم، اقتصاد سالم، جامعه سالم» است

یکی از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: دولت سالم بن‌بست ندارد، شفافیت در راس امور و مبارزه با فساد در اولویت‌های امور و پیشگیری از فساد و خشکاندن فساد در آن به عنوان اصلی اساسی مطرح است.

به گزارش ایسنا، زهره الهیان عصر شنبه - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد شهدای خدمت اظهار کرد: ایران اسلامی در دوره‌های مختلف فرار و نشیب‌های متعددی را طی کرده است، اما در این نقطه از تاریخ افتخار می‌کنم به همه دستاوردهای ایران اسلامی و اقتداری که جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری امام خامنه‌ای دارد.

وی افزود: آنچه مسلم است در شرایط موجود این اقتدار را که اوج آن در وعده صادق بود، با تدبیر و حکمت محور رهبری عزیز و شهدا داریم.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز با نگاه جدیدی به حوزه مدیریت و آسیب‌های مدیریت در کشور به این عرصه آمدم. ضمن احترام به همه دستاوردها می‌خواهم شعارم را «دولت سالم، اقتصاد سالم، جامعه سالم» بیان کنم؛ دولت سالم بن‌بست ندارد، شفافیت در راس امور آن است و مبارزه با فساد در اولویت‌های امور اوست و پیشگیری از فساد و خشکاندن فساد در دولت سالم به عنوان اصلی اساسی مطرح است؛ در دولت سالم دولت نباید خود را قهرمان برای همه امور بداند و متصدی همه امور باشد، بلکه با بیان مشکلات و پیچیدگی‌ها در مسیر پیشرفت و رسیدن به قله ظرفیت جوانان این مرز و بوم را بکار بگیرد و ان شاءالله با بیان مشکلات و استمداد از مردم مدلی از حکمرانی مردم پایه را در دولت آینده ارائه خواهم داد که نگاه‌ها و ایده‌های نخبگان برای حل مشکلات این مرز و بوم به کمک بیاید.

الهیان گفت: در گام دوم این حلقه‌های میانی و گروه های مردمی هستند که می‌توانند بهتر از خود دولتها در دست بگیرند و دولت فقط هدایتگر امور و متصدی برداشتن مانع پیش روی جوانان این مرز و بوم باشد. ذخایر عظیم انسانی و نخبگان و آنچه که ملت بزرگ ما در مسیر انقلاب و پیشرفت نظام بکار می‌گیرند باید توسط دولت آینده قدر دانسته شود و دولت سالم باید برنامه ریزی جدی برای بکارگیری این ظرفیت‌های عظیم انسانی داشته باشد و به واسطه همین ظرفیت انسانی هرجا که مردم و نخبگان و جوانان ورود کردند توانستیم سدها را برداریم. در برنامه من دولت باید آزادی‌های سیاسی و اجتماعی را جدی بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha