• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403031208215
  • خبرنگار : 71489

دهمرده: حزب و گروهی ندارم

دهمرده: حزب و گروهی ندارم

یکی از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه «حزب و گروهی ندارم و حزب و گروه من مردم شریف ایران هستند» عنوان کرد: نهاد ریاست جمهوری را مرکز تجمع همه‌ی مومنان و ایران دوستان و سنگر فرماندهی برای ساختن ایرانی بی دلشوره، مستقل آباد، آزاد و امن و آرام خواهم ساخت.

به گزارش ایسنا، حبیب‌الله دهمرده عصر شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با تسلیت شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت اظهار کرد: من از سیستان اساطیری آمدم حزب و گروهی ندارم و حزب و گروه من مردم شریف ایران هستند.

وی در ادامه به بیان توضیحاتی درباره زندگی‌نامه خود پرداخت و گفت: معتقدم برای مردان بزرگ بن‌بستی وجود ندارد، زیرا  آنها بر این باورند یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه داشتن نان بدون داشتن امنیت بی معناست، افزود: فراهم آوردن امنیت بی مشارکت ملی و محترم شمردن کرامت‌های انسانی همه سلایق ناشدنی این  را یک مرز نشین بیش از همه با گوشت و پوست خود چشیده است. تحریم ها را باید شکست و بازرگانی و تامین مواد اولیه را ارزان و صادرات را هرچه بیشتر تسهیل کرد و نیز هر آنچه از نیازهای خود که می‌توانیم را با بهترین کیفیت توسط صنعت گران ایرانی ساخت و با دنیا و به ویژه همسایگانمان به زبان استقلال و احترام و همکاری متقابل سخن گفت، روند مهاجرت نخبگان را معکوس کرد و برای دانشگاه ها رسانه ها و اصناف جایگاهی بسیار محترم‌تر پدید آورد.

ده مرده با تاکید بر اینکه حرف زدن و وعده دادن آسان و عمل کردن و وفای به عهد دشوار است، تصریح کرد: خودم و همه مردم را دعوت می‌کنم به مقایسه سوابق افراد در حرف‌ها و رفتارهایشان و مدعی‌ام آنکه از اعماق زمینی خشک سرسبزی برای هموطن اش بیرون کشیده و لقب پدر آبهای ژرف ایران را به خود اختصاص داده و نیز از دریای عمان به جای جای ایران آب رسانده، مرد عمل است و می‌تواند لایق اعتماد شما باشد. نهاد ریاست جمهوری را مرکز تجمع همه‌ی مومنان و ایران دوستان و سنگر فرماندهی برای ساختن ایرانی بی دلشوره، مستقل آباد، آزاد و امن و آرام خواهد ساخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha