• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403031208060
  • خبرنگار : 71533

پزشکیان: برای مشارکت پرشور وارد انتخابات شدم

پزشکیان: برای مشارکت پرشور وارد انتخابات شدم

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: کاری که ما و مجریان کشور باید انجام دهیم ارائه حرفهای جدید یا راه‌حل‌های جدید نیست.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، گفت: برای اینکه بتوانم به شکل‌گیری مشارکت پرشور در انتخابات کمک کنم، وارد عرصه انتخابات شدم. 

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: مشکل ما این است که آنچه سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و قانون برنامه است را کنار می‌گذاریم. باید در داخل کشور وحدت و انسجام بین تمام گروه ها و جناح ها ایجاد شود. باید بپذیریم کسانی که در این مملکت زندگی‌ می‌کنند بر اساس توان، مهارت، تجربه و علمی که دارند باید جایگاه‌ها را به دست بگیرند نه بر اساس حزب و گروه و جناح. 

پزشکیان با بیان اینکه باید به دنبال کسانی برویم‌ که علم و مهارت و تجربه دارند، اظهار کرد: موظف هستیم سیاست های کلی را عملیاتی کنیم، کسی که قدرت را به دست می‌گیرد و پاسخگو نیست برخلاف سیاست ها عمل می‌کند. باید در داخل کشور وحدت و انسجام بین تمام گروه ها و جناح ها بر اساس تقوا ایجاد شود. تقوا یعنی حرکت بدون خطا در اقتصاد، در صنعت کشاورزی، فرهنگ. برای حل مشکلات کشور باید به عالمان و دانشمندان و انسان های توانمند متکی شویم. باید وحدت و انسجام داشته باشیم و با هم در مسیر اهداف و سیاست ها قدم برداریم.

داوطلب انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری افزود: با عرض تسلیت در پی سانحه سقوط بالگرد که به شهادت رئیس جمهور و همراهانشان ایجاد شد، برای اینکه بتوانیم به مشارکت پرشور در انتخابات کنیم، وارد صحنه رقابت شدم. کاری که باید ما و مجریان کشور انجام دهیم، ارائه حرف های جدید یا راه حل های جدید نیست بلکه مشکل ما این است که آنچه سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب و قانون برنامه است، را کنار می گذاریم و بعد از خودمان حرف های تازه درمی آوریم.

پزشکیان با بیان اینکه قرار بوده ایران کشوری توسعه یافته شده و جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری با هویت اسلامی انقلابی باشد، اظهار کرد: عناوینی که از سیاست های کلی نظام باید پیگیری می شد؛ برخورداری از سلامت، رفاه، امنیت غذایی، تأمین اجتماعی، فرصت های برابر، توزیع مناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده و به دور از فقر و تبعیض و ایجاد محیط زیست مطلوب. می توانستیم در منطقه جایگاه برتر را داشته باشیم؛ باید کاری می کردیم تا مردم از سلامت کامل برخوردار بودند، باید روندی را طی می کردیم که آموزش بر اساس عدالت بود؛ اما نکردیم.

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر ایجاد امکانات عادلانه و فرصت‌های برابر و رفع تبعیض ناروا در مناطق مختلف کشور، گفت: آیا الآن مناطق مختلف کشور از نظر عدالت، دسترسی و امکانات برابرند؟ آیا مدیران ما بر اساس این برابری اقدام کرده اند؟ قانون برنامه باید اجرا می شد؛ روندی که هست باید عمل می شد؛ ارتباط منطقی با دنیا باید برقرار می کردیم؛ چرا نشده؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha