• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403031208041
  • خبرنگار : 50136

معاون وزیر صمت:

ایران در توسعه صنعت فولادسازی به موفقیت‌های خوبی دست یافته است

ایران در توسعه صنعت فولادسازی به موفقیت‌های خوبی دست یافته است

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران در صنعت فولادسازی به موفقیت‌های خوبی دست یافته است و حرف‌های جدی برای گفتن در دنیا دارد. 

رضا محتشمی پور در مراسم چله خدمت و بازدید از واحد احیا شده ی تولید لوله پروفیل در ارومیه با اشاره به فعالیت این واحد تولید لوله پروفیل افزود: این واحد علاوه بر ظرفیت تولیدی که ایجاد کرده، دارای ظرفیت فنی و مهندسی مطلوبی است که افتخارآفرین است.

وی افزود: با افتخاراتی که در تولید ورق های فولادی در کشور بدست آوردیم طی سالهای آتی، کشور از گلوگاه کمبود ورق‌های فولادی خارج خواهد شد. 

محتشمی پور ادامه داد: علاوه بر ایجاد توان تولید ورق‌های فولادی در کشور، داشتن توان فنی و مهندسی در واحدهای تولیدی از نقاط قوت کشور برای رقابت با کشورهای خارجی است. 

صابر پرنیان، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز در این مراسم ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت افزود: تمام تلاش رییس جمهور در جهت احیا بود که این نهضت بن بست ندارد و پیگیری می شود تا در رفع موانع تولید و اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار موفق باشیم. 

وی ادمه داد: بخش خصوصی بخش توانمند و پر توانی است که باید از این ظرفیت استفاده شود. 

دهقان درست، مدیرعامل مجموعه تولید لوله پروفیل نیز در این مراسم با بیان اینکه این مجموعه به مساحت ۳۲ هکتار اقدام به تولید لوله هایی با سایز ۵۰۰ تا ۳ هزار میلیمتر با کاربرد انتقال آب احیا شده است، گفت: این واحد که بدلیل مشکلات بانکی در سال ۹۵ تعطیل شده بود با دستور آیت الله رئیسی در قالب نهضت احیا، در سال ۱۴۰۱ به چرخه فعالیت بازگشت. 

وی، ظرفیت اسمی سالانه این واحد تولیدی را ۱۲۵هزار تن با اشتغال ۹۰ نفر به شکل مستقیم اعلام کرد و گفت: این واحد با فعالیت دو شیفته و حجم سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد تومان به قیمت روز، امکان ایجاد اشتغال پایدار برای ۵۰۰ نفر را دارد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha