• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403031007158
  • خبرنگار : 50159

دبیر فدراسیون کشتی:

کشتی زنجان عواید میزبانی جام تختی را خواهد دید

کشتی زنجان عواید میزبانی جام تختی را خواهد دید

ایسنا/زنجان دبیر فدراسیون کشتی تاکید کرد: بدون شک کشتی زنجان عواید میزبانی جام تختی را خواهد دید.

ابراهیم مهربان شامگاه امروز (پنج‌شنبه ۱۰ خرداد ماه) در حاشیه اولین روز برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از میزبانی شایسته زنجان از این رویداد ریشه‌دار و بین‌المللی، گفت: بی‌تردید کشتی زنجان در آینده عواید و نتایج این میزبانی را خواهد دید.

وی از هیئت‌های استانی به عنوان بازوان اصلی فدراسیون کشتی یاد کرد و افزود: اینکه فدراسیون به استان‌ها اعتماد کرده و میزبانی چنین رویدادهایی را می‌سپارد، حاکی از آن است که فدراسیون حساب ویژه‌ای بر روی هیئت‌های استانی باز کرده و وجود این هیئت‌ها را جدا از خود نمی‌داند.

او با اشاره به اینکه امروز شاهد حضور پرشور علاقه‌مندان به کشتی در سالن برگزاری مسابقات جام تختی در زنجان بودیم، اظهار کرد: این حاکی از آن است که اگر زمینه برای برگزاری چنین رقابت‌هایی در استان‌ها فراهم شود، ظرفیت‌های نادیده استان‌ها بروز پیدا کرده و این خود باعث کشف استعداد در ورزش کشتی خواهد شد.

دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه زنجانی یکی از استان‌هایی بود که از دیرباز میزبانی چنین رویدادی را تقبل نکرده بود، تصریح کرد: امروز که میزبانی زنجانی‌ها از این مسابقات را دیدیم، دریافتیم که زنجان برای برگزاری قابل قبول این رقابت‌ها تلاش‌های زیادی کرده و به همین جهت فدراسیون رضایت کامل را از این میزبانی تا به امروز داشته است.

مهربان در خصوص کشتی‌گیرانی که علی‌رغم اعلام فدراسیون برای حضور در این رقابت‌ها، غیبت داشتند، گفت: برخی از این کشتی‌گیران به دلیل آسیب‌دیدگی که داشتند، نتوانستند در این دوره از رقابت‌ها حضور یابند اما کشتی‌گیرانی که غیبت غیرموجه در این مسابقات داشته باشند، قطعاً با محرومیت‌هایی مواجه خواهند شد.

او، گریزی به میزان استقبال کشورهای خارجی از این مسابقات زد و خاطرنشان کرد: تلاش بر این بوده که زمان‌بندی مسابقات به گونه‌ای باشد که تعداد تیم‌های صاحب کشتی بیشتری در جام تختی حضور یابند اما در این دوره با توجه به اینکه در سال المپیک قرار داریم، اکثر سهمیه‌ها کسب شده و مراحل آمادگی خود را پشت سر می‌گذرانند، به همین خاطر حضور کمرنگ تیم‌های خارجی قابل پیش‌بینی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha