• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403030906190
  • خبرنگار : 50022

استاندار البرز:

با تمام توان درصدد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در البرز هستیم

با تمام توان درصدد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در البرز هستیم

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: درصدد هستیم در شرایط کنونی علاوه بر اینکه بسترهای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را مهیا می‌کنیم؛ در راستای تسریع در تحقق اهداف، برنامه‌ها و پروژه‌های دولت سیزدهم اهتمام داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در حاشیه برگزاری ستاد انتخابات استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان، افزود: با توجه به ابلاغ وزارت کشور فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رسما آغاز شده است.

وی ادامه داد: از روز ششم خرداد ماه هیات‌های اجرایی تشکیل شدند و جلسات مستمر با هدف ایجاد بسترهای برگزاری انتخابات با چهار مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت با دست اندرکاران تشکیل می‌شود.

عبداللهی گفت: از ۱۰ تا ۱۴ خردادماه، ثبت نام داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دنبال می شود.

وی افزود: از ۱۵ تا ۲۱ خردادماه به مدت یک هفته به بررسی صلاحیت داوطلبان اختصاص دارد.

استاندار البرز گفت: پس از طی فرآیند ثبت نام و تایید صلاحیت ها، داوطلبان به مدت دو هفته و تا شش تیر ماه برای تبلیغات فرصت دارند.

وی افزود: این زمان، فرصت بسیار خوبی برای ایجاد شور انتخاباتی و معرفی داوطلبان محسوب می‌شود که نقش رسانه ها برای آگاهی بخشی بسیار موثر خواهد بود.

عبداللهی گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه برگزار می‌شود و امید است با مشارکت احزاب و گروه‌های مختلف مردمی شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

وی افزود: درصدد هستیم در شرایط کنونی علاوه بر اینکه بسترهای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را مهیا می‌کنیم؛ در راستای تسریع در تحقق اهداف، برنامه‌ها و پروژه‌های دولت سیزدهم اهتمام داشته باشیم.

استاندار البرز اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در استان در حوزه بهداشت و درمان، مدرسه سازی، راه و... را برشمرد و گفت: بسیاری از پروژه‌ها به ثمر رسیده و به دنبال تسریع در تکمیل پروژه‌های باقی هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha