• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403040804852
  • خبرنگار : 50022

مشارکت حداکثری،انتخاب اصلح

رئیس کل دادگستری البرز: تدابیر لازم برای صیانت از آرای مردم اندیشیده شده است

رئیس کل دادگستری البرز: تدابیر لازم برای صیانت از آرای مردم اندیشیده شده است

ایسنا/البرز رئیس کل دادگستری استان البرز با حضور در شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مستقر در مسجد جامع رجایی شهر کرج، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایسنا، در نخستین دقایق شروع به اخذ رای گیری در شعب، حسین فاضلی هریکندی با حضور در شعبه مستقر در مسجد جامع رجایی شهر کرج رای خود را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

 رئیس کل دادگستری استان البرز در حاشیه شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به همراه خانواده خود حاضر شده بود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت، ابراز امیدواری کرد: رئیس جمهور منتخب، ادامه دهنده سلوک و منش شهید جمهور آیت الله رئیسی و بر اساس معیارهای تعیین شده رهبر معظم انقلاب باشد.
 
وی با اشاره به شور و مشارکت شکل گرفته در بین مردم اضافه کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد مشارکت در این دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز نسبت به دوره قبل افزایش خواهد داشت.
 
انتخاباتی بدون وقوع جرم در استان البرز

 
 فاضلی هریکندی با بیان اینکه با اقدامات پیشگیرانه، رصد دقیق و ورود به موقع مراجع قضایی، نظارتی و انتظامی همچنین همکاری ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری، قبل و پس از مهلت قانونی تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکنون پرونده ای در خصوص جرایم انتخاباتی در استان البرز تشکیل نشده است، گفت: در چند مورد که شائبه یا امکان تخلف و جرم انتخاباتی وجود داشت با تذکر و توجیه صورت گرفته از وقوع جرایم انتخاباتی پیشگیری شد، ضمن اینکه پیش بینی لازم صورت گرفته است تا به کلیه گزارش‌ها و شکایات احتمالی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری در شعب ویژه دادسراها و دادگاه های حوزه‌های قضایی دادگستری کل استان البرز رسیدگی شود.
 
عالی ترین مقام قضایی استان البرز با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان به ویژه روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های مختلف قضایی با هیات‌های اجرایی و نظارت استان برای برگزاری انتخابات، تصریح کرد: ضمن مقابله با هر نوع اقدام غیرقانونی، تدابیر لازم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس در استان البرز اندیشیده شده است.
 
رئیس کل دادگستری استان البرز پس از مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همه دست اندرکاران، برگزار کنندگان و ناظران مستقر در شعبه اخذ رای مستقر در مسجد جامع رجایی شهر کرج خداقوت گفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha