• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403030905891
  • خبرنگار : 71560

تا انتخابات

علی کرد: رئیس‌جمهور آینده باید حلال مشکلات و مدیریت‌کننده بحران‌ها باشد

علی کرد: رئیس‌جمهور آینده باید حلال مشکلات و مدیریت‌کننده بحران‌ها باشد

منتخب مردم خاش و میرجاوه در مجلس دوازدهم گفت: رئیس‌جمهور آینده باید پل ارتباطی محکمی بین فرامین مقام معظم رهبری و ملت به منظور از بین بردن محرومیت با توجه به ظرفیت‌های داخلی و مشارکت همه اقوام باشد.

علی کرد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ویژگی هایی که رئیس جمهور آینده باید داشته باشد، با بیان اینکه شهید رئیسی، رئیس جمهوری محبوب، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، پاکدست و همگام با فرامین حضرت آقا بود، بیان کرد: اکنون پس از فقدان ریاست جمهوری، مطابق قانون اساسی باید انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم برگزار شود، مردم رئیس جمهوری می خواهند که در قالب صفات، منزلت و جایگاه رئیس باشد. این رئیس جمهور باید دانش و علم کافی را در خصوص جایگاه ریاست جمهوری داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر فردی باید در جایگاه رئیس جمهور آینده قرار بگیرد که مومن، متدین، پاکدست، شجاع و دلیر باشد. مردم رئیس جمهوری می خواهند که حلال مشکلات و مدیریت کننده بحران‌ها به ویژه در مسائل اقتصادی و بین المللی باشد. از سوی دیگر باید فردی روی کار بیاید که تحت فرامین مقام معظم رهبری و با حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و مصلحت نظام در عرصه بین الملل گام برداشته و جایگاه ایران اسلامی را ارتقا دهد.

منتخب مردم خاش و میرجاوه در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید پل ارتباطی محکم بین فرامین مقام معظم رهبری و ملت به منظور از بین بردن محرومیت با توجه به ظرفیت های داخلی و مشارکت همه اقوام باشد. رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که همه ملت ایران در هر لباس و با هر زبان و از هر نقطه ای وی را به عنوان رئیس جمهور خود تلقی کنند. مردم انتظار دارند رئیس جمهور آینده بتواند عدالتی را که  قانون پرمحتوای جمهوری اسلامی ایران تعریف کرده است برای همه ملت ایران با هر زبان و گرایش محقق کند.

کرد در پایان تاکید کرد: مردم رئیس جمهوری مقتدر و توانمند می خواهند که در عرصه های مختلف به ویژه ثبات در بازار ارز، اشتغال زایی و راه اندازی کارخانجات نیمه تعطیل تاثیرگذار واقع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha