• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403030804942
  • خبرنگار : 50973

امام جمعه پردیس:

مسئولان سیاست‌های پایه‌ریزی شده رییس‌جمهور شهید را پیش ببرند

مسئولان سیاست‌های پایه‌ریزی شده رییس‌جمهور شهید را پیش ببرند

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان پردیس گفت: همانطور که این دولت به دولت خدمتگزار و دولت مردمی معروف شد باید با تمام قدرت در همان مسیر حرکت کند و مسئولان باید همان سیاستی که آیت‌الله رئیسی در کشور پایه‌ریزی کرد را با قوت پیش ببرند.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای خدمت گفت: از اولین روزی که خبر این حادثه پخش شد مسئولان شهرستان و مردم به نوبه خود پای کار آمده و برنامه‌های مختلفی با محوریت مردم و فعالان فرهنگی و مذهبی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: مساجد، حسینیه‌ها و سایر اماکنی که با این چنین برنامه‌هایی در ارتباطند با حمایت و پشتیبانی مسئولان و اجرای مردمی برنامه‌های بی‌نظیری برگزار شد.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه تا امروز بصورت مستمر برنامه‌هایی برگزار شده و به همین صورت ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: در این ایام حسینیه ها و مساجدی که طی سال‌ها در برگزاری برنامه‌های شهرستانی کمرنگ بودند هم پررنگ ظاهر شدند.

حسینی تصریح کرد: این نشان دهنده بصیرت مردم و همراهی و هماهنگی مسئولان است یعنی همبستگی دولت و مردم را در این برنامه‌ها کاملا شاهد بوده و دغدغه مسئولان را مشاهده کردیم.

وی عملکرد اصحاب رسانه را در این رابطه مثبت ارزیابی و اضافه کرد: از همه کسانی که دست اندرکار برگزاری این برنامه‌ها هستند تشکر می‌کنم چرا که صمیمیت و اتحادی که وجود داشت باعث شد برنامه‌های خیلی خوبی برگزار شود.

امام جمعه شهرستان پردیس با یادآوری وقایع تروریستی ایام ابتدایی انقلاب توضیح داد: دو عامل همدلی و وحدت ملی و اطاعت از ولی فقیه باعث شد کشور از آسیب‌ها مصون مانده و محکم و مقتدر و باعزت به مسیر خود ادامه دهد.

حسینی اضافه کرد: مردم از آنچه که بر کشور گذشته الگو گرفتند و امروز هم به خوبی آن را عملیاتی کردند، بدون شک در آینده هم به همین صورت ادامه خواهند داد.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: حرف امروز همه مردم که از سخنان مقام معظم رهبری برگرفته شده آن است که کشور با اقتدار و قدرت کار خودش را انجام می‌دهد و هیچ خللی در کار آن وجود ندارد و ان‌شاء‌الله بعد از این هم به همین صورت خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha