• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403030804884
  • خبرنگار : 71429

القاصی مهر در گفت‌وگو با ایسنا:

آیت الله رییسی کارنامه درخشانی در دستگاه قضایی داشت

آیت الله رییسی کارنامه درخشانی در دستگاه قضایی داشت

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: آیت الله رییسی از مدیران و کارگزاران خدوم، تلاشگر، خستگی ناپذیر و موفق بود.

علی القاصی مهر در گفت وگو با ایسنا درباره اقدامات آیت الله رییسی در دولت و قوه قضاییه گفت: ایشان بیشتر عمرش را در دستگاه قضایی صرف کرد و  همیشه هر جایی که بود، منشا خدمات بود. آیت الله رییسی کارنامه درخشانی در دستگاه قضایی داشت و مورد تایید حضرت آقا بودند. وقتی که حضرت آقا، ایشان را به عنوان رییس قوه قضاییه منصوب کردند؛ یعنی کسی بوده که مورد تاییدشان بوده است. زمانی هم که به عنوان رییس جمهور انتخاب شدند،  هم  مردم قبولش داشتند و هم مقام معظم رهبری  حکم ایشان را  تنفیذ کردند.

وی تاکید کرد: آیت الله رییسی از مدیران و  کارگزاران خدوم، تلاشگر، خستگی ناپذیر و موفق بودند.

القاصی مهر  با بیان اینکه مبارزه با فساد از ماموریت‌های دولت، قوه قضاییه و مجلس، گفت: مبارزه با فساد  تکلیفی است که مقام معظم رهبری به همه کارگزاران و دستگاه‌ها و نهادها ماموریت داده است  و هرکدام از آنها باید متناسب با ماموریتی که دارند،  به تکالیفشان در این زمینه عمل کنند.

وی افزود: حتما دولت می تواند با پیشگیری  از انحرافات، گلوگاه‌ها و زمینه‌های فساد را حذف کند. در این زمینه دولت نقش مهمی دارد و باید با عناصر فساد مماشات نکند و با به کارگیری افراد شایسته و توانمند در مسئولیت‌ها می‌تواند در بحث پیشگیری و مقابله با فساد  اثرگذار باشد و نقش محوری و اساسی را ایفا کند. 

القاصی مهر در پایان گفت: در دستگاه قضایی هم حتما براساس ماموریت‌هایی که قانونگذار  برای ما تعریف کرده و مورد تاکید رییس قوه قضاییه است،  برخورد با  فساد بدون هیچ گونه اغماض و مماشاتی در دستور کار است و در حال حاضر هم این ریل و گفتمان و اقدام در بحث مبارزه با فساد به عنوان برنامه‌های اساسی، محوری و اولویت دار ما در دستگاه قضایی است و  جزو برنامه‌های تحولی دستگاه قضایی به خصوص در این دوره بوده است.

انتهای پیام‌

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha