• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402122115387
  • خبرنگار : 50549

معاون فرماندار مشهد خبر داد

نظارت بر اجرای طرح دیدار توسط ۴۰ بازرس در مشهد

نظارت بر اجرای طرح دیدار توسط ۴۰ بازرس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: بر اساس تفاهم‌نامه در طرح دیدار فروشگاه‌های مجری طرح باید در کالاهای تنظیم بازار ۸ درصد و در کالاهای دیگر تا سقف ۳۰ درصد نسبت به قیمت مصرف‌کننده روی کالا تخفیف اعمال کنند، در غیر این صورت عملا تفاهم‌نامه ما با این فروشگاه‌ها لغو می‌شود. بیش از ۴۰ بازرس امر نظارت بر فعالیت فروشگاه‌های مجری این طرح را انجام خواهند داد.

رضا رمضانی امروز ۲۱ اسفند ماه در حاشیه آغاز به کار سکوهای دائمی عرضه کالاهای اساسی، معیشتی و تنظیم بازار (طرح دیدار) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص اعمال صحیح تخفیف فروشگاه‌های زنجیره‌ای که در طرح دیدار مجری هستند، نظارت و بازرسی پیش‌بینی شده است. بیش از ۴۰ بازرس امر نظارت بر فعالیت فروشگاه‌های مجری این طرح را انجام خواهند داد.

وی افزود: همچنین برای ایام پایانی سال در رینگ حرم مطهر رضوی چهار پایگاه ویژه محل استقرار تیم‌های نظارتی متشکل از ۲۲ مجموعه وجود دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: علاوه بر این ۴ پایگاه سیار در اطراف حرم با همکاری نیروهای بسیج مستقر هستند که نظارت بر بازار را عهده‌دار بوده تا زائران با خیال راحت بتوانند خرید داشته باشند، لذا در فروشگاه‌های اطراف حرم هیچ قلم کالای خوراکی را بدون اتیکت قیمت نخواهید دید.

رمضانی بیان کرد: همچنین تیم‌های نظارتی با محوریت تعزیرات مخصوص طرح دیدار پیش‌بینی شده، چرا که مشهد پایلوت طرح دیدار بوده و اگر این طرح به لحاظ مدیریتی موفق عمل کند، به صورت کشوری اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس تفاهم‌نامه در این طرح فروشگاه‌های مجری طرح باید در کالاهای تنظیم بازار ۸ درصد و در کالاهای دیگر تا سقف ۳۰ درصد نسبت به قیمت مصرف‌کننده روی کالا تخفیف اعمال کنند، در غیر این صورت عملا تفاهم‌نامه ما با این فروشگاه‌ها لغو می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha