• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070504213
  • خبرنگار : 50253

شمار کشته شدگان قوچانی حادثه معدن طبس به ۷ تن رسید

شمار کشته شدگان قوچانی حادثه معدن طبس به ۷ تن رسید

ایسنا/خراسان رضوی عصر امروز پیکر سه تن دیگر از کشته شدگان حادثه معدن زغال‌سنگ معدنجوی طبس در میان خیل جمعیت از میدان امام‌خمینی(ره) به سمت فلکه شهرداری در قوچان تشییع شد.

پیکر این درگذشتگان پس از اقامه نماز به امامت حجت‌الاسلام هراتی مطلق امام جمعه قوچان به سمت آرامگاه ابدی خود رهسپار شد.

عباسعلی صفایی فرماندار شهرستان قوچان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ضمن عرض تسلیت به همه مردم عزیز به خصوص مردم عزیز شهرستان قوچان و خانواده‌های داغ دیده در حادثه غمناک و تاسف‌بار معدن طبس متأسفانه طی این دو روز هفت نفر از عزیزان را تشییع کردیم و تعدادی از عزیزان در روستای سراب و سه نفر در مزار باغ بهشت قوچان به خاک سپرده شدند. 

وی افزود: مردم عزیز ما مردم نوع دوستی هستند و خودجوش در تشییع عزیزان شرکت کرده و با خانواده‌ها همدردی کردند. 

فرماندار قوچان بیان کرد: کسانی که مسئولیت این پروژه‌ها را دارند در ابتدای کار تامین سلامت امنیت و حفظ جان کارگران خود را در اولویت قرار دهند.

مرحوم فرهاد پیرزاد و مرحوم حسن پیرزاد در زادگاه خود روستای سراب شهرستان قوچان و مرحوم سید مجید حسین‌زاده هاشمی در باغ بهشت شهر قوچان به خاک سپرده شدند. 

طی روزهای اخیر تصویری از کارنامه قبولی کنکور مرحوم فرهاد پیرزاد منتشر شد که نشان می‌دهد او با کسب رتبه ۱۸۰ کنکور سراسری در سال ۱۳۹۱ در رشته حقوق دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته و درسال ۱۳۹۵ از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده بود و واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشت.  

پیش از این و در روز سوم مهرماه پیکر چهار تن دیگر از درگذشتگان این حادثه دلخراش بر دوش مردم داغدار قوچان تشییع شده بود، مرحوم محمود رضاشورک و مرحوم حسین تقی شورک در باغ بهشت قوچان و مرحوم احمد آموزگار و مرحوم حمید آموزگار در روستای سراب شهرستان قوچان مدفون شده بودند. 

حادثه معدن زغال سنگ معدنجوی طبس در شامگاه ۳۱ شهریورماه به دلیل تصاعد آنی گاز متان رخ داد و طی آن ۴۹ نفر از کارگران این معدن جان باختند و ۱۶ نفر هم مصدوم شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha