• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402120201280
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند است

هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند است

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند بوده و در تربیت هنرمندان خلاق، متعهد و کارآمد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز کشور اثرگذار است.

اعظم روانشاد روز چهارشنبه ۲ اسفند در آیین تجلیل از هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا پسرانه خرم‌آباد که به مناسبت روز جوان برگزار شد، با بیان اینکه جمعیت جوان یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جوامع به شمار می‌رود، افزود: جوانان نقش حیاتی و موثری را در رشد و پیشرفت یک کشور ایفا می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند بوده و در تربیت هنرمندان خلاق، متعهد و کارآمد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز کشور اثرگذار است، اظهار کرد: هزینه کردن در این هنرستان نوعی سرمایه‌گذاری است و بازخورد آن را خواهیم دید.

روانشاد با اشاره به اینکه تجربه، هنر و دانش هنرجویان دیروز و استادان امروز پشتوانه این هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها هستند، افزود: فرهنگ و تمدن غنی ایران پشتوانه محکمی برای نسل امروز است.

وی با اشاره به اینکه دانش و هنر همزاد هم هستند، بیان کرد: هنر تجلی‌گاه آفرینش است و در این میان تلاش هنرمندان می‌تواند به ارزش و اعتبار این فضای مهم شکل دیگری ببخشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه جریان آموزش هنر را باید به حوزه تربیت و آموزش پیوند داد، گفت: هنرستان هنرهای زیبا در ادوار مختلف هنرمندان صاحب‌نامی را به جامعه هنری استان و کشور تحویل داده است.

روانشاد با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه هنرستان هنرهای زیبا گفت: امیدواریم با افتتاح این طرح امکانات مناسب‌تری برای هنرجویان فراهم شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم تاکید کرد: پویش (هنرجویان امروز، آینده‌سازان فردا) در این هنرستان‌ راه‌اندازی می شود و از هنرجویانی که علاوه بر تولید آثار هنری در انتخابات نیز مشارکت داشته باشند تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha