• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402113021469
  • خبرنگار : 50532

۸۶ شعبه اخذ رای، ویژه انتخابات در آستارا تعیین شده است

۸۶ شعبه اخذ رای، ویژه انتخابات در آستارا تعیین شده است

ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: یک هزار و ۱۹ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی اجرای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان مرزی استان گیلان را برعهده دارند.

محمدرضا شهاب زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ۸۶ شعبه اخذ رای ویژه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان تعیین شده که از این تعداد ۳۴ شعبه در شهر آستارا، ۱۰ شعبه در شهر لوندویل، ۲۷ شعبه در روستاهای بخش مرکزی آستارا و ۱۵ شعبه در روستاهای بخش لوندویل مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۸۵ شعبه أخذ رأی ثابت و یک صندوق سیار برای انتخابات در آستارا تدارک دیده شده است، گفت: ۷۲ هزار نفر در شهرستان مرزی بندر آستارا واجد شرایط رأی دادن هستند.

فرماندار آستارا از تشکیل کمیته‌های ۸ گانه پشتیبانی، تدارکات، حقوقی، تبلیغات، کاربری سیستم جامع انتخابات، انتشارات، اطلاع رسانی و امنیت در حوزه انتخابیه آستارا خبر داد و گفت: مسیر انتخابات در حال حاضر فرایند قانونی خود را طی می‌کند و حوزه انتخابیه آستارا از هر لحاظ آماده برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی است.

شهاب زاده از تشکیل کارگاه آموزشی و زمینه سازی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات خبرداد و گفت: عوامل اجرایی نقش اصلی در امنیت و سلامت انتخابات ایفا می‌کنند و وظیفه خطیری برعهده دارند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه دشمنان از چند ماه گذشته برای کمرنگ کردن انتخابات و ناامیدی مردم تبلیغ می کنند، اظهار کرد: انتخابات سرمایه اجتماعی و مایه عزت و شکوه ملت اسلامی بوده و آنچه که مهم است و می‌تواند تاثیر گذار باشد، ارتقای مشارکت سیاسی، امنیت، سلامت و رقابت است.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha