• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402112618675
  • خبرنگار : 50444

دستگیری سارق سابقه‌دار اماکن عمومی فاروج با ۶ فقره سرقت

دستگیری سارق سابقه‌دار اماکن عمومی فاروج با ۶ فقره سرقت
تزئینی

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری یک سارق سابقه‌دار با ۶ فقره سرقت از اماکن عمومی و خصوصی خبر داد.

سرهنگ علیرضا پوربه در گفت و گو با ایسنا با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن عمومی و خصوصی و مزارع در شهرستان فاروج، بلافاصله موضوع با جدیت در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند سارق سابقه داری را شناسایی کنند، افزود: متهم در یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در ادامه تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۶ فقره سرقت از اماکن عمومی و خصوصی و مزارع کشاورزی در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ پوربه در پایان با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها بکار گرفته، خاطرنشان کرد: این سارق سابقه دار بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و در نهایت روانه زندان شد.

کشف ۸ فقره سرقت از دل یک ضایعاتی

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج همچنین از دستگیری دو سارق حرفه‌ای و کشف هشت فقره انواع سرقت و اموال سرقتی از داخل یک ضایعاتی خبر داد.

سرهنگ پوربه افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانه باغ‌ها و معابر سطح شهرستان فاروج، ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ اقدامات خود را در خصوص دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران انتظامی سرنخ‌هایی از فعالیت یک ضایعاتی در زمینه خرید اموال سرقتی به دست آمد، بیان کرد: ماموران در تعقیب و مراقبت از ضایعاتی موردنظر، موفق شدند حین خروج یک دستگاه نیسان حامل اموال مسروقه آن را متوقف کنند.

این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی نیسان مقادیر زیادی اموال مسروقه همچون فلنچ و کوبلنگ (استفاده در اتصالات ابزارآلات)، درب کنتور، سه راهی و اتصالات کشاورزی، آب پاش، فنس، میلگرد، آهن آلات، تیرآهن، قفل و زنجیر، لوله بریده شده آبیاری و غیره کشف شد.

فرمانده انتظامی فاروج همچنین با بیان اینکه مالک ضایعاتی به همراه دو نفر از سارقان حرفه‌ای که اموال را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به هشت فقره انواع سرقت از خانه باغ‌ها و معابر شهری اعتراف کردند.

سرهنگ پوربه در پایان با بیان اینکه اموال سرقتی کشف شده با هماهنگی قضایی به مالباختگان تحویل داده شد، افزود: متهمان به مراه پرونده قضایی متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha