• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402112115160
  • منبع : باشگاه پرسپولیس

پاسخ منفی پرسپولیس و بیرانوند به ادنا اسپور

پاسخ منفی پرسپولیس و بیرانوند به ادنا اسپور

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که «حتی با پیشنهادهای خوب مالی حاضر به از دست دادن بازیکن ارزشمند خود نیست و بیرانوند هم با توجه به شرایط حساس تیم قصد ترک سرخپوشان را ندارد.»

به گزارش ایسنا، در راستای پیشنهاد ادنااسپور ترکیه به علیرضا بیرانوند، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که «درخشش علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه سرخپوشان و تیم ملی فوتبال ایران، او را مورد توجه باشگاه‌های خارجی قرار داده است. این امر باعث شد تا پیشنهادهای خوبی برای به خدمت گرفتن وی مطرح شود.

باشگاه ادنا اسپور ترکیه یکی از باشگاه هایی بود که برای این انتقال پا پیش گذاشت و به تازگی پیشنهاد جدی را برای جذب بیرانوند به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با بیرانوند اصرار به ادامه همکاری و تاکید داشت پرسپولیس در شرایط فعلی به او نیاز دارد. دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی نیز با توجه به وضعیت حساس پرسپولیس، بازی‌های مهم نیم فصل دوم و حساسیت پستی که در آن حضور دارد، تصمیم گرفت پیشنهاد باشگاه ترکیه ای را نادیده بگیرد.

به این ترتیب، ضمن ابراز خرسندی از حضور دروازه‌بانی که بسیاری باشگاه‌ها آرزوی در اختیار داشتن چون او را دارند، پاسخ پرسپولیس و علیرضا بیرانوند به پیشنهادها در این مقطع و با توجه به خواست و علاقه هواداران، منفی است.

بی‌تردید این تصمیم بیانگر اراده‌ای است که در باشگاه و نزد تک‌تک بازیکنان برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و تقدیم شادی و خوشحالی به هواداران وجود دارد که این هم با حمایت و تشویق همه جانبه هواداران میسر خواهد شد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۲۱ ۲۰:۳۰

سلام. جناب بیرانوند، این ره که تو می روی به ترکستان است! پینگ پونگ دو نفره شما و اقای درویش، 10 روز قبل از تعیین سرمربی جدید که منجر به حمایت قاطع شما در پست شخصی تان در همان وقت شد! مشخص گردید که شما با نزدیک شدن با افراد بالادست دنبال کسب درامد بیشتر هستی! جناب درویش به بهانه اینکه داریم با 10 سرمربی رایزنی می کنیم! یکماه هواداران را با کمک شما سرکار گذاشته بود! جناب بیرانوند، متاسفانه شما روزبروز دومینو وار داری از بیرانوند گذشته فاصله می گیری! در حفظ ابرو ز گهر باش سخت تر، کاین اب رفته باز نیاید به جوی خویش. جناب بیرانوند، شما و بعضی از بازیکنان، تیم ملی را به پر هزینه ترین و بی افتخار ترین تیم تبدیل کرده اید!