• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402111007733
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی:

برنامه‌های معطوف به انتخابات مبتنی بر مخاطب شناسی باشند

برنامه‌های معطوف به انتخابات مبتنی بر مخاطب شناسی باشند

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم بسیج همه امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه اسفند ماه گفت: برنامه‌های معطوف به انتخابات مبتنی بر مخاطب شناسی باشند.

مالک رحمتی، سه‌شنبه، ۱۰بهمن ماه در شورای فرهنگ عمومی استان افزود: اگر ما به دنبال تحول مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری هستیم، باید مجلسی با پشتوانه قوی مردمی تشکیل شود.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم عقب ماندگی یک دهه گذشته را جبران کنیم، باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه بسترسازی کنیم.

وی ادامه داد: ما باید به سراغ کسانی برویم که نیاز به اقناع برای حضور در پای صندوق‌های رای دارند و در این راستا باید برنامه‌های تبلیغی و ترویجی، تنظیم و اجرا کنیم.

رحمتی بیان کرد: امروزه دیگر گفت و گوی مفهومی توسط مدیران اجرایی محلی از اعراب ندارد، بلکه آنها باید مصداقی حرف بزنند تا بتوان عملکردشان را بر پایه آن سنجبد.

وی تاکید کرد: عملکرد مدیران اجرایی را بر مبنای شاخص‌های کمی و کیفی می‌سنجیم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای اینکه بتوانیم به عموم مردم اثبات کنیم که این دوره با دوره‌های قبلی تفاوت کرده، باید خدمتگزاری بی منت را به مردم گزارش کنیم.

وی توضیح داد: ما باید با مردم باشیم؛ یعنی اینکه اگر جایی خوب کار کرده‌ایم، بگوییم وظیفه مان بوده و اگر جایی نتوانسته‌ایم کاری را پیش ببریم، از مردم عزیز عذرخواهی کنیم.

وی افزود: در چند سال گذشته عقب ماندگی‌های تاریخی اتفاق افتاده که باید برای مردم تشریح و از آنان عذرخواهی کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه ماست که آینده روشن را هم برای مردم ترسیم کنیم، اضافه کرد: باید راهبردهای عملیاتی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را با کمک دانشگاهیان و نخبگان استان تدوین کنیم، زیرا برنامه‌های توسعه زیاد نوشته شده است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری جشن‌های فاخر و در تراز انقلاب در ایام الله دهه فجر اضافه کرد: برای دانشجویان و دختران باید جشن‌های فاخر متناسب با شأن تبریز برگزار کنیم.

وی همچنین با اشاره به نقش غیرقابل اغماض فضای مجازی در ابعاد مختلف حیات اجتماعی گفت: فعالان فضای مجازی را باید درک شان کرد، زیرا که محوریت اصلی امروز فضای مجازی است.

وی یادآوری کرد: مشکل ما در کارهای اجرایی روش اجراست و در مقطع کنونی باید با روایت گری آن را انجام داد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha