• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402111007677
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

نماینده ولی فقیه در فراجا:

حضور مردم در انتخابات موازنه قدرت را تغییر می‌دهد

حضور مردم در انتخابات موازنه قدرت را تغییر می‌دهد

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در فراجا گفت: مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز امنیت کشور است و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مسوول تامین امنیت و در کنار آن دعوت همگان به شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی امروز سه‌شنبه، ۱۰ بهمن در نشست انتظامی با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار در سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: رویداد بزرگ و تعیین کننده انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در اسفند ماه پیش رو داشته و انتظار داریم همه مردم بویژه مردم سیستان‌وبلوچستان همانند انتخابات سال‌های گذشته به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند.

وی با اشاره به مسوولیت مستقیم تامین امنیت این رخداد بزرگ توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بیان کرد: نیروی انتظامی تامین کننده یکی از چهار راهبرد بزرگی است که مقام معظم رهبری در مقابل توطئه دشمنان بیان کرده است.

نماینده ولی فقیه در فراجا اذعان کرد: دشمنان نمی‌خواهند مردم در این انتخابات مشارکت بالا و با امنیت و رقابت واقعی داشته باشند و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم برای رقم زدن انتخابات باشکوه تمام تلاش خود برای برگزاری این رویداد با امنیت کامل خواهد کرد.

وی تاکید کرد: حضور مردم در هر میدانی کارگشا است و این مردم هستند که با حضور خودشان موازنه قدرت را به نفع جمهوری اسلامی تغییر می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان تصریح کرد: دشمنان با همه امکانات و ظرفیت‌های رسانه‌ای درصدد آن هستند که مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند و وظیفه شرعی و قانونی ما و سران طوایف این است که نسبت به این اتفاق مهم و اساسی بی تفاوت نباشیم و از همه مردم از هر قوم و مذهبی باید در انتخابات دعوت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha